ניבא את גורלו

כשאברמי וינברג ז"ל ידע: "מאופנוע מתים" • מצמרר

ימים ספורים לפני שאברמי וינברג נהרג על אופנועו, הוא כתב לחבריו "להודות על החיים שלנו, הכל ממנו יתברך"; בהקלטה מצמררת מהעבר הוא נשמע מנבא את גורלו הקטלני (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הגבס - וההסבר. האזינו (צילומים: באדיבות 'ידידים')

שלשום (ראשון) נהרג אברהם וינברג, בן 24 מבני ברק, כאשר משאית פגעה באופנוע שלו, עליו רכב במחסום מכבים שבכביש 443; כעת נחשפת הקלטה שהוא שיגר לחברו על הסכנה שברכיבה על אופנוע. 'ניבא - ולא ידע מה ניבא'.

את הדברים הנשמעים בהקלטה אמר אברמי ז"ל לחברו, לאחר הלווייתו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל, בחודש כסליו תשע"ח.

בתגובה לתמונה ששלח לו חברו, בה צולם כשהוא מחלק מים לעוברים ושבים בהלוויה, בעודו מגובס בידו, אמר המנוח כי "מאופנוע מתים! לא שוברים ידיים - כפרה עליך", והסביר את שאירע לו אז: "זה שבר ביד, שהסתבך".

בתוך כך, מתברר שימים ספורים לפני שאברמי נהרג, הוא כתב בקבוצת וואטספ פנימית, של חבריו, על החשיבות שבהודיה לקב"ה על כל מה שהוא נותן לנו, והמשמעות של המשפט שאהב, והיה קבוע בסטטוס שלו: "החיים שלנו תותים".

תיעוד מקסדת האופנוע של אברמי, בדרכו לחילוץ ילד

וכך הוא כתב: "משהו יפה ששמעתי: למה אומרים ושרים 'החיים שלנו תותים', 'החיים שלי תותים'? למה אומרים תותים, ולא משהו אחר - אננס, אפרסק או גלידה?".

"התשובה היא", הסביר המנוח ברגש, "כי תות זה ראשי תיבות תודה ושוב תודה. אז תודה ושוב תודה על החיים שלנו ועל כל מה שיש לנו, כי הכל ממנו יתברך שמו!! אז 'החיים שלנו תותים".

כידוע, בשנים האחרונות התנדב אברמי וינברג בארגוני החסד וההצלה השונים, ובתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת', מלפני שלוש שנים, מתוך מצלמת קסדת האופנוע שלו, הוא נראה דוהר כדי לחלץ ילד שנתקע במעלית בבניין בעיר בני ברק, לאחר שהוזנק למקום על ידי מוקד הארגון ידידים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר