טרגדיה וגבורה

יקי אדמקר חוזר לרגעים הקשים של בתו רננה ע"ה

העיתונאי יקי אדמקר, שהתבשר לפני כשנה כי צפויה להיוולד לו בת עם חולי קשה ונדיר וסיכויים קלושים לחיים ארוכים, מתאר כיצד למרות זאת לא התייאש עד הפטירה • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

העיתונאי יקי אדמקר, שהתבשר לפני כשנה כי צפויה להיוולד לו בת עם חולי קשה ונדיר וסיכויים קלושים שתחיה אחרי מספר חודשים, מתאר בראיון ל'כיכר השבת' כיצד למרות זאת לא התייאש עד הפטירה. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

אדמקר חוזר לרגעים הקשים ומספר: "השלב הקשה ביותר היה בחלק של הלידה: עוברים יומיים מאז הלידה, ומזהים שרננה סובלת מהתסמונת הזו. אתה שומע שהרופאים אומרים לך 'הלילה היו ירידות במדדים ובעוד יומיים כנראה התינוקת לא תהיה איתכם', ואתה אומר :זו לא הדרך שאתה רוצה להתמודד במשימה הזו".

"אמרתי לאשתי: לא מעניין מה הרופאים אומרים. מבחינת המשימה, המתנה שקיבלנו מבורא עולם, מעכשיו נגיד תודה על כל נשימה ונשימה".

רוצים לסייע ליקי אדמקר בכתיבת ספר התורה? לחצו כאן

במהלך הראיון ביקש אדמקר: "הייתי רוצה להזכיר את הבקשה האישית שלנו באובדן כל כך קשה: אנחנו מסתכלים כל הזמן עם הראש למעלה ובראש מורם, ואני חושב שזה דבר חשוב מאוד - אנחנו בעיצומו של פרויקט מכובד ורוחני לגיוס המונים לטובת כתיבת ספר תורה לזכרה, ונמצאים ממש בישורת האחרונה".

הסתכלתי קצת על השמות של התורמים ואם הייתי אומר לך לפני חודשיים שנראה אנשים כמו תמר זנדברג תורמים לטובת כתיבת ספר תורה, הרי לא היית מאמין. מה שאומר שהטרגדיה האישית שלך הופכת לחיבור בין אנשים מכל סוגי האוכלוסיה.

"אני רואה את הרשימה בדיוק כמוך, ואני רוצה לומר שבגלל הרשימה הזאת יש לי את הכוחות להמשיך ולדבר הלאה לאנשים, כדי שיבינו מה זאת האמונה ומה זאת קדושת החיים, גם אם מדובר בחיים של ארבעה חודשים, שהם למעשה חיי נצח".

"לא משנה אם מדובר בדתיים או בחילונים, כל אחד לומד מהמקרה משהו טוב", הדגיש האב השכול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר