דרמה בגרודנא

המשגיח הודיע: תלמיד נדבק, הישיבה נסגרת

לאחר שהישיבה פתחה את שעריה בניגוד להנחיות ללא מתווה הקפסולות, תלמיד בישיבת 'גרודנא' נמצא חיובי לקורונה והסתובב בין התלמידים מה שהוביל לסגירת הישיבה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שוקי לרר)

דרמה בישיבת גרודנא בבאר יעקב: משגיח הישיבה, הגאון רבי נחמיה פרידלנדר, הודיע היום (ראשון) לתלמידים על סגירת הישיבה, זאת בעקבות בחור שחלה בקורונה, והסתובב בין תלמידי הישיבה.

בהודעה לבחורים כתב הרב פרידלנדר כי : "לאור המאורעות האחרונים, ובפרט חוסר משמעת של בחורים מועטים להפרת כללי הבריאות, ועי"כ להעמיד בסיכון את בני הישיבה, שחרגו מרוב בני הישיבה שקיבלו עליהם את כללי הישיבה בצורה הנכונה ועמדו בקשיים ובניסיונות, ועל כך תבוא עליהם ברכה".

עוד כתב משגיח הישיבה: "לצערנו אנו נאלצים לסגור את הישיבה, ולהתארגן מחדש לפתיחתה מחדש בזמן הקרוב בתנאים מיוחדים, ובצורה יעילה יותר הן מבחינה רוחנית והן מבחינה גשמית, ועכ תבוא הודעה נפרדת. בתקוה שזה יהיה ירידה לצורך עליה וביטולה זוהי קיומה".

"עד היום בערב חייבים כל בני הישיבה ללא יוצא מהכלל לעזוב את הישיבה, אין שום אפשרות להישאר בישיבה"., הוסיף המשגיח.

יצוין כי בישיבה החלו את הזמן לפני מספר שבועות בניגוד להנחיות וללא מתווה הקפסולות, אך עם תקנון מחמיר עליו התחייבו התלמידים לחתום. התלמיד שנמצא חיובי לקורונה הפר לכאורה את תקנון הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר