בישוב החרדי

המטפלת ובנותיה חלו בקורונה; בית הספר נסגר

כפר חב”ד, שכיכב עם פרוץ גל הקורונה הראשון ברשימת 'הישובים האדומים', חוזר למפת המגיפה בשל מטפלת במעון ילדים, שהיא ושתי בנותיה שבבית הספר נחשפו כחולות (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ילדים בכפר. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

שתי ילדות הלומדות בבית הספר בית רבקה שבכפר חב”ד התגלו היום (חמישי) כחולות קורונה. בשל כך הוחלט על סגירתו של בית הספר, וכלל התלמידות נשלחו לבתיהן.

כפי שנודע ל'כיכר השבת', התלמידות הללו הן בנותיה של המטפלת במעון, שאינה מתגוררת בכפר אלא בישוב יגל, ואובחנה כנשאית של הנגיף לפני מספר ימים.

עשרות תלמידות, מכיתות ב' וד' בהן לומדות שתי החולות החדשות, ייכנסו לבידוד ויעברו עם מורותיהן בדיקות קורונה, ושאר מאות התלמידות ישהו בבתיהן עד להודעה חדשה בהתאם להוראות משרד החינוך.

חיטוי כיתה במוסד חינוכי נגוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

דוד יפרח, ראש המועצה האזורית ‘שדות דן’ אליה משתייך כפר חב"ד פרסם הודעה בה נכתב: "קיבלתי החלטה לסגור את בית הספר 'בית רבקה צעירות’ עקב כך שאחד ההורים אומת כחולה קורונה. תוצאות הבדיקות של שתי בנותיה, הלומדות במוסד זה, התקבלו כעת מקופת החולים ואף הן אומתו כחולות".

לדבריו, "המועצה פועלת מול משרד הבריאות על מנת שכל התלמידות וצוות המורות יעברו בדיקה מחר, ועל כך נודיעכם בהקדם. כמו כן, על כל התלמידות וצוות ביה”ס להיכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

"בריאות הילדים והתושבים היא בראש סולם דאגותי, ואין ספק שהצעד המניעתי בו נקטנו וסגרנו את בית הספר סייע בידינו לצמצם את אפשרויות ההדבקה”, סיים ראש המועצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר