"מדינה משוגעת; גרועה מחלם"

"בגלל הבלבול": משפחות נלחצו, וקיימו חתונה לפנות בוקר

הסתירה בין הודעות משרד הבריאות והכנסת - לגבי מועד כניסתה לתוקף של החלטת סגירת האולמות כחלק מהגבלות הקורונה - יצרה בלבול רב: כך נראה הלחץ, באחת החתונות שהוקדמו • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: מוטי גרין)

בעקבות הבלבול שיצרה אתמול החלטת הממשלה על סגירת אולמות האירועים, כאשר שר הבריאות והכנסת חלוקים בדעתם מתי היא נכנסת לתוקף, מתברר כי משפחות רבות נלחצו כי חתונתן תיערך באיסור והקדימו אותה בשל כך מהרגע להרגע, תוך כעס רב על התנהלות המדינה.

כך לדוגמה, באחד המקרים, התחילו את טקס החופה לאחר חצות הלילה, בשעה 00:45, כשהשמחה והריקודים מתקיימים לאחר מכן, עמוק לתוך שעות לפנות הבוקר.

מדובר במשפחות בלוי וצביון, תושבי בני ברק, שהיו אמורים לחגוג את חתונת ילדיהם היום (שלישי), נדהמו לשמוע על החלטת הממשלה לסגור את אולמות האירועים וחשבו שתקנות החירום של הקורונה כבר ייכנסו אז לתוקף.

" המשפחות לא אמרו נואש", מספר אחד מקרוביה ל'כיכר השבת', "ואחרי מחשבה מהירה, החליטו לקיים את החתונה בתאריך שנקבע מראש - אך לא בשעה שתוכננה".

החתן מתארגן בזריזות לחופתו

בן המשפחה מתאר: "זה היה כמו מבצע צבאי, איך שהמשפחה התחילה - ומצליחה - לארגן את הכל, כולל השגת אולמי 'הדקל' שברחוב עזרא בבני ברק".

"בני המשפחה ישבו וחישבו אלו 50 איש יהיו בכל רגע במהלך החתונה, ערכו טלפונים לכל מי שרלוונטי, ובסייעתא דשמיא הצליחו 'להרים' חופה כדת משה וישראל, בשעה 24:45 בלילה - חתונה שהתקיימה כמעט עד אור הבוקר, כאשר התזמורת מנגנת בווליום נמוך, כדי לא להפריע למנוחתם של השכנים ברחוב עזרא", הוא מסכם בהתרגשות.

קרוב משפחה נוסף, מאשים בלחץ המיותר את "הבלבול שיצרו ההודעות הסותרות של גורמי השלטון, זו מדינה משוגעת: יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. הזוי שהשר האחראי והכנסת לא סגורים על דעה אחת".

"נכון שבשורה התחתונה החתונה היתה נהדרת ומוצלחת, אבל כמה לחץ נפשי ופיזי היה כרוך בהקדמה המיותרת שלה - כי אף אחד לא הודיע רשמית ובזמן שהחלטת סגירת האולמות נכנסת לתוקף רק ברביעי בבוקר - והכל בגלל מדינת החלם הזו; בעצם ישראל גרועה ממנה...", מסכם בן המשפחה בתסכול.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר