המעצר והבכי. צפו

ילד חרדי שנחשד בגנבה: 'ברחתי - רק כי פחדתי מהשוטרים'

בן 12 מבני ברק נעצר על ידי שוטרים בחשד כי גנב אופניים, ופרץ בבכי נסער. לטענתו, התנהג באופן חשוד וניסה לברוח, רק "בגלל גל ההסתה נגד הציבור החרדי והפחד שלי משוטרים" • תיעוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ילד חרדי כבן 12 נעצר היום (שני) בבני ברק, על ידי שוטרים סמויים, בחשד שגנב אופניים; חייל חרדי שעבר במקום, ניסה לסייע לילד, אך נהדף על ידי ה'סמויים', בעוד הילד עצמו טוען כי לא עשה כלום ורק פחד מהשוטרים בשל המקרים ששמע לאחרונה על התנהגותם.

המקרה אירע בשעה 11:30, במתחם 'צ'מפיון' שברחוב הברון הירש, לא רחוק מתחנת המשטרה הממוקמת בעיר התורה והחסידות.

וכך מתאר בשיחה עם 'כיכר השבת', אהרן - חייל המשרת ביחידה חרדית: "עברתי במקום, כשלפתע אני רואה כוחות משטרה סמויים עוצרים ילד חרדי באטימות לב. כשרציתי לברר מה קורה עם הילד, אמר לי השוטר: אתה עם מדי צבא, ובמקום לעזור לי, עוזר לילד?".

"'זה ילד שגנב אופניים', טען בפני אחד השוטרים, אבל הילד הכחיש ואמר לי: מה פתאום! לא גנבתי את האופניים; בסך הכל ברחתי מהמשטרה".

לדברי החייל החרדי, הילד אף הראה לי את מפתחות האופניים והוכיח לו כי הם שייכים לו. "לדבריו, הוא פחד מהמשטרה בגלל גל ההסתה נגד הציבור החרדי, ורק לכן ברח מהם כשהתקרבו אליו והבין שהם שוטרים".

"כאב לי הלב כשהילד מירר בבכי, לכאורה על לא עוול בכפו", ממשיך ומתאר ל'כיכר השבת' עד הראייה, "וכשהמשכתי לצלם את התקרית, ביקש השוטר ממני לעצור את ההסרטה, 'אחרת אני עלול להסתבך' כדבריו. בגלל זה הצילום ששלחתי לכם כל כך קצר".

החייל כועס מעוד סיבה: "החוצפה היא, שהשוטרים החליטו לחקור גם אותי, וביקשו ממני תעודת זהות; למה? אני פושע? בסך רציתי לסייע לילד קטן ומסכן, שכחרדי פחד משוטרים בגלל מאורעות הימים האחרונים".

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "הנער עוכב לתחנת המשטרה בגין החזקת רכוש החשוד כגנוב. מדובר בנער בן 14.5 אשר זרק את האופניים והחל במנוסה מהשוטרים, סירב להזדהות והציג לשוטרים גרסאות סותרות, ומשכך עלה חשד כי מדובר באופניים גנובים שהחזיק ברשותו".

"נדגיש, כי לפעילות אכיפה זו נגד גנבות ועבירות רכוש אין כל קשר לאכיפת הוראות החוק בהתפשטות נגיף הקורונה ואנו נמשיך להיאבק בעבירות הרכוש באשר הן", הוסיפו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר