מגיש תלונה מסודרת

הצעיר שהותקף באגרוף שוטר הגיע למח"ש; אחיו ימסור עדות

ברגעים אלו נכנס למשרדי המחלקה לחקירת שוטרים יצחק בלעייר, כדי להתלונן על המכה העזה שספג בראשו מהשוטר, יחד עם אחיו - שנעצר אף הוא באותה הפגנה סוערת (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
יצחק. הצעיר שהותקף (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשעה זו (שני) נכנס יצחק ב. למשרדי מח"ש, שם הוא מתכוון להגיש תלונה מסודרת נגד השוטר שהיכה אותו עם אגרוף בראשו.

ל'כיכר השבת' נודע, כי אל המקום הגיע איתו גם אחיו, שנעצר אף הוא במהלך ההפגנה הסוערת, בינתיים שוחרר ומתכוון למסור אף הוא עדות בפני החוקרים.

כזכור, במוצאי השבת האחרונה, במהלך הפגנה נגד הסגר שהוטל על השכונות החרדיות בירושלים, ניגש הצעיר החרדי לאחד השוטרים שהוצבו במקום, ותהה: "למה אין לך מסכה".

בתגובה, השוטר הלם בראשו של יצחק בעוצמה רבה, שאף הותירה סימן נפיחות בולט במצחו. לאחר מכן, ככל הנראה לאחר שהבינו שהסתבך, ניגשו חבריו של השוטר לצעיר אותו היכה, ועצרו אותו בכוח כשלטענתם הוא ניסה לגנוב ממנו את מכשיר הקשר.

תיעוד התקיפה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אלא שבבית משפט השלום בעיר, אליו הובא אתמול יצחק ב., החליט השופט אורן סילברמן על שחרורו, לאחר שפרקליטו עו"ד שלומי בן שבת תהה: "אם הוא ניסה לגנוב את מכשיר השוטר, למה זה לא עצר אותו מיידית".

גם נציג המשטרה בדיון הודה, כי בטופס הפרטים שמולא לאחר התקרית לא נכתבה מפי השוטר המדובר אף טענה ברוח זו.

כזכור, במשטרת ישראל הודיעו כי השוטר הועבר לעת עתה מתפקידו בו הוא בא במגע עם הציבור, ומהמחלקה לחקירות שוטרים נמסר כי היא "חקרה שוטר יס"מ המשרת בירושלים בחשד לתקיפה במהלך הפגנה אתמול בשכונת רוממה בעיר, כאשר על פי החשד הוא תקף מפגינים לא סיבה הנראית לעין".

כעת כאמור מגיש יצחק ב., המותקף, תלונה רשמית ומפורטת במשרדי מח"ש שבהר חוצבים בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר