אחרי ציוץ השר

שוטר שדחף צלם חרדי בהפגנה הסוערת - הושעה

שעות לא רבות לאחר שתועד מטיח בעוצמה לכביש, סתם כך, חרדי שתיעד את ההפגנה הסוערת בירושלים נגד הסגר, הושעה שוטר המג"ב האלים מתפקידו. בהמשך הוא ייחקר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תיעוד קצר, אך קשה (צילום: מתוך @ariel_elharar_ בטוויטר)

אמש תועד שוטר מג"ב כשהוא דוחף ומפיל צלם חרדי בהפגנה הסוערת נגד הסגר על השכונות בירושלים; לפני זמן קצר (שלישי) נודע, כי הוא הושעה מתפקידו ובמחלקה לחקירות שוטרים נפתחה נגדו חקירה.

לאחר שסרטון הפלת הצלם, שהוטח לכביש, פורסם בחשבון הטוויטר של אריאל אלחרר, שיתף אותו השר לביטחון פנים אמיר אוחנה והגיב לו: "תודה שהבאת לידיעתנו. השוטר אותר, ויטופל במלוא חומרת הדין. אדווח על התוצאה".

את ההחלטה כעת על השעיית השוטר קיבלו מפקד משמר הגבול ניצב יעקב שבתאי ומפקד מג"ב ירושלים עימאד חסן, שלא יכלו לחמוק ממה שנצפה בבירור בסרטון: שוטר שנתקל במכוון בצלם חרדי שתיעד את ההפגנה, וזה נפל על הכביש בעוצמה.

ציוץ השר לבט"פ

כזכור, זהו השוטר השני ממשטרת ירושלים שמתנהלת נגדו חקירה במח"ש בגין תקיפת מפגינים חרדים. במוצאי השבת האחרונה, כפי שנראה בתיעוד שנחשף ב'כיכר השבת', שוטר יס"מ היכה עם מכשיר הקשר שלו את אחד המפגינים, יצחק ב.

המכה העזה בראשו, באה בתגובה לשאלת הצעיר החרדי: למה אתה לא עווטה מסכת הגנה מקורונה, כנדרש.

בראיון מצולם שהעניק ל'כיכר השבת', בעת שהגיש תלונה מסודרת במח"ש, אמר בין היתר הצעיר החרדי שהוכה: "זו היתה מכה כל כך חזקה, והרגשתי בהתחלה נפיחות. אני עדיין סובל מכאבי ראש וסחרחורות. זו הרגשה לא נעימה, וגם יש לי טראומה מזה".

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת', בתגובה להתנהגות השוטר שהושעה היום: "התיעוד מההפגנה בירושלים בו נראה לוחם מג"ב רץ ומפיל אזרח הועבר כבר אמש לבדיקת מח"ש. עם קבלת ממצאי בדיקת מח"ש תתקבל החלטה משמעתית בעינינו. בשלב זה ועד קבלת ההחלטה הורחק הלוחם מכל פעילות מבצעית".

"מדובר בהפגנה בה השתתפו מאות מתפרעים שהשליכו חפצים וירו זיקוקים לעבר השוטרים כתוצאה מכך נפצעו 3 לוחמי מג"ב באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי. לצד זה אנו רואים בחומרה כל מקרה של אלימות כלפי אזרחים שנוגדת את נהלי השימוש בכוח ומטפלים באופן יסודי בכל מקרה שמובא לידיעתנו", מוסיפים במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר