עוכב לחקירה

מודיעין עילית: אב שכח את בתו הפעוטה ברכב; בנס - מצבה קל

רק בנס ניצלו לפני זמן קצר חייה של בת שבעה חודשים, שאביה שכח אותה ברכבו במודיעין עילית, בחום הלוהט: עוברי אורח ראו, וחילצו אותה. האב נחקר - ואשתו פרצה בצווחות. אירוע דומה אירע בבאר יעקב (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפעוטה, בידי השוטר (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בעיר מודיעין עילית אירע לפני זמן קצר (ראשון) נס גדול, כאשר תינוקת חולצה במצב קל מרכב חונה, בו נשכחה על ידי אביה.

כפי שנודע ל'כיכר השבת', עוברי אורח שחלפו בסמוך למכונית, בשכונת נאות הפסגה, הם שהבחינו בפעוטה בת שבעת החודשים הנמצאת בתוכה, פרצו אותה וכך הצילו את חייה.

למקום הוזעקו כוחות הצלה, ולאחר בדיקה רפואית ראשונית בתוך ניידת ה'טיפול נמרץ' התברר למרבה השמחה כי כאמור מצבה של התינוקת יציב, אך היא פונתה בכל זאת לבית החולים.

שמואל רוזנגרטן, ראש סניף איחוד הצלה במודיעין עילית, תיאר: "מדובר בפעוטה כבת 7 חודשים ששהתה ברכב זמן ממושך והועלתה לדירת מגורים. לאחר הסיוע הראשוני היא פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר, כשמצבה בשלב זה מוגדר יציב".

חובש רפואת חירום במד"א, חנניה ליינר, סיפר: "הייתי בבית הכנסת הסמוך, כשקיבלתי דיווח ממוקד הכוננים על האירוע. מיד רצתי למקום, ונאמר לי שהילדה חולצה מהרכב והועלתה לאחד הבתים בבניין".

"היא הייתה חמה למגע, ומיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור על ידי מגבות ומזגן. בתוך מספר דקות חום גופה ירד ומצבה השתפר, ופינינו אותה לבית החולים במצב יציב", הוסיף החובש.

אירוע דומה במודיעין עילית, שהסתיים באסון. ארכיון (צילום: דוברות מד"א)

במקביל, השוטרים עלו לבית המשפחה, שם הם מתחקרים את האב, שהוא ככל הנראה זה ששכח את הפעוטה ברכבו, בחום הלוהט.

בשלב מסוים הגיעה למקום האם, שדווחה טלפונית על שאירע לילדתה הקטנה. היא נכנסה לבנין המגורים תוך שהיא פורצת בצווחות אימה, בעודה אחוזת טראומה ומתקשה לעכל מה התרחש.

"זו המשפחה האחרונה שהייתי אומר שישכחו תינוק באוטו", אומר ל'כיכר השבת' אחד מתושבי השכונה, המכיר מקרוב את ההורים. "הם כאלו אחראים, זה לא מתאים להם. בלתי נתפס".

מקרה נוסף אירע היום בבאר יעקב, כפי שתיאר איציק מישקובסקי, חובש באיחוד הצלה: "כשהגענו למקום, נתקלנו בילדה כבת 5 שלדברי בני המשפחה שהתה ברכב זמן ממושך. הענקנו לה סיוע ראשוני, ומצבה מוגדר קל".

כזכור, בימים האחרונים נפטרו כך בצורה טראגית שני ילדים: בדימונה, ביום שני שעבר, היה זה ילד בן ארבע, וביום שישי, באחד הכפרים במועצה האזורית משגב, היה זה פעוט בן שלוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר