סיירה בכפר

השרה עומר ינקבליץ כתבה פ"נ: "מרגישה חיבור מיוחד לחב"ד"

שרת התפוצות סיכמה על סיוע לכפר חב"ד בתקופת הקורונה והתחייבה לשתף פעולה עם מפעל השלוחים העולמי, במאמץ לשמירה על הקהילות היהודיות בתפוצות • תיעוד הסיור (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

שרת התפוצות עומר ינקלביץ ששמה דגש בעת האחרונה על הנעשה ברשויות החרדיות, הגיעה היום (שלישי) לכפר חב"ד. הביקור בכפר חב"ד מגיע לאחר ביקור בשבועיים האחרונים בבני ברק, בית שמש, ביתר, טלז סטון ואלעד.

במהלך הסיור בו השתתפו גם ראש המועצה האזורית שדות דן, דוד יפרח, וסגן יו"ר המועצה בנימין ליפשיץ, הגיעה השרה לחמ"ל הקורונה של כפר חב"ד, קיבלה סקירה אודות פעילות ההסברה והרווחה שנעשית, על פינוי משפחות חולים למלוניות הקורונה והצורך בהסברה ייעודית לתושבי הכפר.

השרה ינקלביץ אמרה במהלך הסיור כי משרד התפוצות בראשותה ישתף פעולה ככל יכולתו עם מפעל השלוחים העולמי, במאמץ לשמירה על הקהילות היהודיות ויהודי התפוצות.

בהתייחסות אקטואלית לקורונה אמרה, "ראיתי מקרוב את המאמץ שמשקיע ועד הכפר כדי לשמור על בריאות התושבים ולדאוג לצורכיהם. אפעל מול הגורמים הרלוונטיים כדי לסייע".

עוד אמרה השרה: "כשרת התפוצות, אני מרגישה חיבור מיוחד לחב"ד. פעילות שליחי חב"ד בעולם מעוררת השראה. שליחיו של הרבי מפיצים אהבת חינם בכל רחבי תבל ומהווים מודל לכל פעילות יהודית וקירוב רחוקים".

"הרבי מליובאוויטש הוא שר התפוצות הגדול ביותר בהיסטוריה של העם היהודי. מפעל השלוחים שהקים הוא מעצמה של ממש, והשליחים שמוסרים את נפשם בכל קצוות תבל הם אנשים מופלאים שכולנו יכולים ללמוד מהם".

יו"ר ועד כפר חב"ד שמעון רבינוביץ' אמר: "כפר חב"ד הוא בירת חסידות חב"ד בישראל ומוקד מרכזי להפצת היהדות והחסידות לשלוחי חב"ד בעולם. אנו מעריכים מאוד את השרה שטרחה לבוא הנה ולהקשיב לצרכים. הסיוע שהשרה פועלת מול משרד הביטחון לאשר לנו, יסייע לנו מאוד במאמץ לבלום את התפשטות הקורונה בכפר חב"ד"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר