תיעוד הסיור

חרם? גפני אירח את השרה עומר ינקלביץ'

השרה עומר ינקלביץ', ממשיכה לסייר ברשויות המקומיות החרדיות, למרות האיום של 'דגל התורה' כי יטילו עליה חרם • היום סיירה השרה בעמנואל, והסבירה על החשיבות (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

שבועיים לאחר שניסו ראשי דגל התורה להוביל חרם על סיורי השר עומר ינקלביץ ברשויות החרדיות, נראה כי העובדות בשטח הן אחרות. היום (שלישי) ערכה שרת התפוצות סיור בעמנואל, יחד עם ראש המועצה אליהו גפני.

השרה ינקלביץ' ביקרה במרכז החירום החדש בעיר והתעדכנה על בלימת התחלואה בעיר. לאחר מכן, השרה סיירה בעסקים הסובלים מקשיים עקב המשבר המתמשך, ובניהם מסגריית תורג'מן באיזור התעשייה בעמנואל.

בעל המסגרייה סיפר כי בשגרה הוא מעסיק כ-70 פועלים ישראלים ופלשתינים, אך עקב המשבר נאלץ להוציא חלק מהעובדים לחל"ת, ובית העסק נקלע לקשיים עקב ירידה משמעותית בהזמנות. השרה שיבחה את בעל המפעל על כך שלצד המוצרים המשובחים, הוא מייצר גם דו קיום שמהווה דוגמה לעסקים אחרים, וסיפרה על המאמצים של הממשלה לסייע לבעלי העסקים שנפגעו.

השרה ינקלביץ' מסרה לאחר מכן: "הסיורים בשטח, במיוחד בתקופת המשבר, חושפים את המציאות המורכבת שהרשויות, התושבים והעסקים מתמודדים עימם יום יום, שעה שעה. אנו נדרשים להאזין לצרכים הייחודיים של האזרחים ולדעת לתת מענה מותאם. הממשלה פועלת כדי לסייע לעסקים שנפגעו. ישר כוח לראש המועצה אליהו גפני והנהלת המועצה על המאבק בקורונה, הורדת נתוני התחלואה ושמירה ככל שניתן על שיגרת חיי התושבים".

במפגש עם גפני הציגה השרה את תוכניתה ליצירת חיבורים ושיתופי פעולה בין קהילות יהודיות ורשויות מקומיות בארץ, לבין קהילות יהודיות בחו"ל.

ראש מועצת עמנואל אליהו גפני הציג בפני השרה את הקושי בהסברה לתושבים בעת הקורונה. לדבריו; "האמצעי המרכזי להסברה לתושבים הוא באמצעות קווי הטלפון הכשרים שעלותן גבוהה. אנו מנסים למצוא פתרון שיחסוך עלויות כמו הקמת קו חירום ייעודי לתקופת הקורונה וכך ניתן יהיה להשתמש בו ללא הגבלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר