בגלל המסכה

הילדה בכתה מהערת הפקח; הנהג הערבי ריחם • צפו

"כל הכבוד לך, אתה מדהים", שיבחו נוסעים נהג אוטובוס אחרי שנחלץ להגנתה של ילדה חרדית קטנה, שמיררה בבכי בעקבות הערה של פקח כי לא עוטה טוב את המסכה (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

זה קרה אתמול (רביעי) באחד מעשרות האוטובוסים העושים את דרכם ברחובות ירושלים, והיה קשה לצפייה: ילדה קטנה העומדת וממררת בבכי, לאחר שפקח "נטפל אליה", כדברי עדי ראיה, והעיר לה כי המסכה לא מכסה מספיק טוב את פניה.

הילדה החרדית, עמדה לצד אחותה, נצמדה לחצאיתה ולא הפסיקה לבכות במשך דקות ארוכות, מאז נתקלה בקולו הרועם של הפקח, שהצורה בה עטתה את מסכת ההגנה מקורונה לא מצאה חן בעיניו.

אחת הנוסעות, שלא הצליחה להתגבר על זעמה, צעקה לעבר הפקח: "תסתכלו אותו מתעלל בחרדים, תסתכלו. לכל המדיות אנחנו נראה אותו. תתבייש לך!".

"תראו, הנה ילדה בוכה. תראו", נמשכו הצעקות. כשהיה מי שהציע לילדה "בואי, שבי פה", היא ענה בבכי "לא, תקחו אותי הביתה".

הנהג, גוער בפקח

התפתחות מעניינת צצה לפתע מכיוונו של הנהג, בן מיעוטים שלבו כאב ממצבה של הילדה היהודיה. "תרד מהאוטובוס", הוא החל לשאוג על הפקח הקשוח. "איזה שטויות, למה ככה אתה מדבר לילדות קטנות".

כשהפקח הכחיש, וטען כי התכוון להעיר למישיהי בוגרת שעמדה בסמוך לילדה, כעס עליו הנהג והמשיך לגעור בו: "אל תצעק, אל תרים את הקול שלך עלי. אתה עושה לי בעיות".

אחד מנוסעי האוטובוס, שהיה עד לכל השתלשלות המקרה, סיכם: "הנה לכם פירות ההסתה; פקח, חסר שכל ונשמה, נטפל לילדה חרדית קטנה, בטענת פייק שהמסכה לא יושבת טוב על הפנים שלה. הילדה בכתה, עד שהנהג קם בתושיה להגן עליה, והעיף אותו בביזיון. כל הכבוד לך נהג מדהים".

צפו בווידאו

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר