הותר לפרסום

חיפש לדקור יהודי "שנראה כמו חרדי" ונעצר

הותר לפרסום: בגלל "כעס שצבר כלפי יהודים", יצא צעיר פלסטיני מביתו שבשכם, והגיע לפני כשבועיים לעיר העתיקה בירושלים כשהוא מחפש לדקור יהודי שנראה כחרדי. ברגע האחרון הוא נעצר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר מחבל. אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

תושב שכם תכנן לבצע פיגוע בעיר העתיקה בירושלים, נגד יהודים בעלי זהות חרדית. בזכות ערנות השוטרים, הפיגוע סוכל מעט לפני הוצאתו לפועל.

בכתב האישום שהוגש היום (חמישי) נגד מהדי כלבונה הפלסטיני, נכתב כי בעקבות כעס שצבר כלפי יהודים, הוא החליט לבצע פיגוע בירושלים.

"לצורך כך הוא ניסה לרכוש אקדח, אך עקב העלות הגבוהה ויתר על הרעיון", מתאר כתב האישום, ובמקום זאת "רכש סכין שאורך להבה 11 סנטימטרים".

לפני כשבועיים, בבוקר ה-20.10, התכוון כלבונה לבצע את הפיגוע "ולהרוג יהודי שנראה כמו חרדי. טרם יצא לירושלים, הוא ניגש אל אחיו ונפרד ממנו, נסע לתל אביב ומשם לקח מונית לירושלים".

בחור ישיבה שנפצע בפיגוע בעיר העתיקה. ארכיון (צילום: דוברות בית החולים הדסה)

"כאשר הגיע לעיר העתיקה בירושלים, בסביבות השעה 08:00, התחיל לצעוד בעיר העתיקה, אך כשהגיע ל'שער הכונתנה' עורר חשד בעיני השוטרים במקום, שערכו על גופו חיפוש, תפסו את הסכין והוא נעצר".

מעת לעת הוארך מעצרו, כאשר החקירה מתנהלת תחת צו איסור פרסום, והיום כאמור הוגש נגדו כתב האישום, בו הוא מואשם במעשה טרור של ניסיון לרצח, החזקת סכין שלא כדין ושהיה בלתי חוקית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר