נשלח למאסר

"אמר להן לקרוא תהילים"; תושב ביתר עילית תקף ילדות

תושב העיר ביתר עילית תקף ילדות קטנות בתוך בית כנסת בירושלים, אחרי שקרא להן לשבת עליו ולקרוא תהילים • האמא סיפרה על הילדה, כי "היא פוחדת לפעמים מאנשים" (חדשות)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

בית המשפט המחוזי בירושלים התיר היום (ראשון) לפרסם כי גזר שבעה חודשי מאסר בפועל על תושב ביתר עילית, שהורשע כי תקף ילדות בנות שבע ותשע.

על פי כתב האישום, שפורסם לראשונה ב'כאן חדשות', החשוד, שהודה בחקירתו בביצוע המעשים והורשע כבר בשנה שעברה, תקף את הילדות בתוך בית כנסת בירושלים.

הפרקליטות ביקשה להטיל עליו עונש של 30 עד 48 חודשי מאסר בפועל. בית המשפט קבע כי הוא יפצה את הילדות ב-30 אלף שקלים, ועונש של 7 חודשי מאסר. הוא הגיש ערעור וכעת ניתן עיכוב ביצוע לגזר דינו.

אימן של הילדות סיפרה בריאיון לאסתי פרז בתוכנית "בחצי היום" בכאן רשת ב כי היא גילתה על המעשים במקרה משיחה בין שתי הבנות. האם ציינה כי תחילה הבנות התביישו ולא רצו לדבר.

"הוא אמר להן להתקרב אליו ולשבת עליו כדי ללמוד תהילים ביחד. הבת הגדולה אמרה שזה קרה פעם אחת, אבל הבת הקטנה אמרה שזה קרה כמה פעמים".

עוד הוסיפה האמא כי "מצבה של הקטנה יותר טוב, אבל היא פוחדת לפעמים מאנשים. לגדולה היה יותר קשה. אין לה ביטחון עצמי. היא מרגישה שהיא אשמה. היא מרגישה שזה בגללה. קשה להסביר לה שהיא לא אשמה".

"הרגשתי שאני נלחמת למען כל הילדים הקטנים. זה קורה יום-יום. אם העונש לא יהיה כבד יותר, זה יימשך כך. בשבילי זה עונש קל".

עורכת הדין ברכה בן אדרת-זרחיה מפרקליטות מחוז ירושלים התייחסה לעונש: "הפרקליטות מחזקת את המתלוננות והוריהן על הגשת התלונה ושיתוף הפעולה אשר הובילו למיצוי הדין עם הנאשם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר