אטימות מקוממת

היולדת התחננה, אך המאבטחת הפריעה לבעלה

שבוע מהלידה, בעוד היולדת מאושפזת במיון, יצא בעלה להביא לה כוס שתייה - אך בחזרתו, נתקל במאבטחת שמנעה מהאישה לסגור את הוילון כדי להאכיל את התינוק. צפו (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות אריאל אלחרר)

תיעוד מקומם של מאבטחת המתנכלת לחרדי שרק רצה לסייע מעט לאשתו, יולדת המאושפזת בבית החולים, הביא להפסקת העסקתה על ידי המרכז הרפואי הדסה.

הסרטון, צולם אמש (ראשון) בבית החולים 'הדסה הר הצופים' ובו נראית מאבטחת הדורשת מאברך חרדי לעזוב את אשתו היולדת, ואף מונע ממנה לסגור את הוילון ולזכות במעט פרטיות.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר האברך: "אני נמצא במיון עם אשתי שילדה לפני יותר משבוע. כשהגענו למיון, לא התאפשר לאשתי לאכול ולשתות, כי היא הייתה צריכה לעשות בדיקת סיטי".

"לאחר הבדיקה, ביקשה ממני אשתי להביא לה כוס 'אייס קפה'. הלכתי להביא לה, ובחזרתי, צעדתי במהירות כדי להביא לה בהקדם את הנוזלים להם הייתה זקוקה".

מספר האברך, כי "המאבטחת, אותה רואים בסרטון, עצרה אותי באמצע המרוצה, ושאלה אותי לאן אני הולך. האמת היא שלא עצרתי לה, אלא המשכתי בהליכה תוך כדי שאני מסביר לה מדוע אני ממהר".

לטענתו, "המאבטחת, שכנראה נפגעה מחרדי שלא הקשיב לה ומיהר לאשתו. אומרת לי: 'אמרתי לך לעצור - אז אתה תעצור'".

"הסברתי לה שוב, שאני ממהר לאשתי. בתגובה, ניסתה המאבטחת לחסום את דרכי עם ידה, ואני ניסיתי להימלט מתחת ליד שלה. היא תפסה בי בחוזקה ואני הצלחתי להימלט מידה של המאבטחת, כשהיא ממשיכה לרדוף אחרי, עד למקום בו מאושפזת רעייתי".

"מכאן ואילך", מתאר האברך את מה שכבר רואים בתיעוד, "עברנו סרט אימה, אשתי רצתה לשאוב חלב עבור הילד, אך המאבטחת שהרגישה שהיא יכולה לעשות הכל - כי מדובר בחרדי - החליטה באטימות, לא לתת לנו לסגור את הוילון, ולהמשיך להתעקש איתי, מדוע לא נעצרתי".

"אני חושב שהיא לא עשתה את תפקידה, היא נטפלה לבן אדם חרדי סתם, והיא נפגעה שאני לא בדיוק התייחסתי אליה כל כך יפה. היא אמרה מפורשת, כן אתה חרדי, יש לך בעיה, היא משכה בי והחזיקה לי בחליפה, אני חושב שזה גם פלילי, שהיא פותחת וילון שצריכה לשאוב חלב לילדה בת שבוע ועוד מאיימת עלי להעיף את המצלמה, זה נשמע נורמלי?".

"גם אם לא הייתי חושב שהיא עשתה לי את כל הסצנה הזו בגלל שאני חרדי, האם זה נורמלי ככה להתנהג לאישה שעברה לידה בשבוע האחרון? מה צריך להיות?", מסכם האברך בזעם ומודה לעיתונאי אריאל אלחרר על חשיפת הסרטון.

מבית החולים הדסה נמסר בתגובה למקרה: "האירוע שהתרחש היום טופל באופן מיידי. בבדיקה ראשונית שערך קב״ט הדסה הר הצופים, הוא קבע כי יש צורך בבירור משמעתי מעמיק של המקרה על מנת לבחון את הפעולות שננקטו".

"בד בבד הודיע לחברת האבטחה החיצונית דרכה היא מועסקת בהדסה, כי הוא מבקש להפסיק לאלתר את עבודת המאבטחת בבית החולים. כל שהמתלונן נפגע מהתנהלות הדברים בשטח אנו כמובן מתנצלים מעומק הלב. הדסה ידועה ביחס שוויוני ומכבד כלפי כל הקהלים ובני כל המגזרים, ותמשיך להיות ביתם של כל הקהלים בישראל ומחוצה לה".

ב'הדסה' הוסיפו: "נדגיש כי עבודת המאבטחים בבית החולים מחייבת שמירה על הסדר וכי עליהם לוודא בהתאם לנהלים, כי עם כל חולה שוהה מבקר אחד בלבד. זאת על מנת להגן על חולים ואנשי צוות מפני הדבקה בעיקר בימים אלו. אני מבקשים מכל מבקר הנדרש להזדהות או לעדכן איש בטחון באשר לשהותו, לשתף פעולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר