הערר התקבל

ביהמ"ש: התוקף מהמקווה יישאר במעצרו

בית המשפט קיבל את ערר המשטרה והאריך את מעצרו של תוקף הנער במקווה בביתר עילית. בית המשפט שחרר אותו למעצר בית ביום שישי אך ההחלטה לבסוף בוטלה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

אחרי שבית משפט השלום שחרר ביום שישי למעצר בית, את החשוד שפגע בצעיר במקווה בעיר ביתר עילית, המשטרה הגישה ערר לבית משפט המחוזי הבוקר (ראשון), שם התקבל הערר ומעצרו הוארך בשלושה ימים נוספים.

כזכור, תושב ביתר עילית, כבן 40, נעצר על-ידי המשטרה, ביום חמישי האחרון, לאחר שקטין הגיש נגדו תלונה כי פגע בו, לפני מספר חודשים, במקווה טהרה בעיר.

במהלך הדיון הבוקר טען נציג המשטרה כי בית משפט השלום שגה ולא התייחס למסוכנות של העצור. "מדובר בקטין בן כמעט 15 שנפגע, בית משפט השלום לא התייחס לעילת השיבוש ולעילת ההימלטות, קיימות פעולות ברות שיבוש. כמו כן, היו מספר ניסיונות לאתר את המשיב, הוא אף פעם לא נמצא בביתו. לחשוד יש אזרחות זרה שאיתה הוא יכול להימלט מן הארץ בקלות", אמר נציג המשטרה

השופטת כתבה בהחלטתה כי "בית משפט השלום התמקד בהחלטתו בעילת השיבוש, ובעניין זה לא מצאתי כי נפל פגם בהחלטת בית המשפט. ואולם סבורני שיש לבחון במקרה זה גם את שאלת קיומה של עילת מעצר בגין מסוכנות. מדובר לכאורה במשיב בן 40 אשר ביצע לפי הטענה מעשה מגונה בבן 15 .מעשה זה לכשעצמו מלמד על מסוכנות מסוימת. המסוכנות מתחזקת לנוכח העובדה שהמשיב הורשע בעבר – בשנת 2007 –בעבירה דומה של מעשה מגונה בפני קטין עד גיל 16 ונדון בשעתו למאסר בפועל של שישה חודשים", הוסיפה השופטת.

"ברקע הדברים יש לתת את הדעת גם לעובדה שטרם הסתיימה פעולת החקירה של קבלת הממצאים ממחשבים וטלפונים ניידים של המשיב כך שלא ברור לגמרי מה היקף המסוכנות הגלומה בו. במצב דברים זה סבורני שלא ניתן בשלב זה להורות על שחרורו של המשיב. ולפיכך אני מורה על המשך מעצרו עד 17.11", דברי השופטת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר