האזינו

האדמו"ר מסלאנים נגד מינוי ליצמן: "ה'מועצת' חוכא ואטלולא"

לאחר שבעבר הובטח לו כי נציגי אגודת ישראל לא יהיו שרים, תוקף האדמו"ר מסלאנים את חזרת ליצמן לממשלה, ומאשים: מועצת גדולי התורה לא מתפקדת, זה חוכא ואיטלולא. האזינו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מסלאנים והשר ליצמן (צילום: משה גולדשטיין / מארק יעקב סלם, פלאש 90)

בדברים חריפים שנשא בשמחת ה'שבע ברכות' לנכדו, שהתקיימה בשבוע האחרון בבית שמש, תקף האדמו"ר מסלאנים את חזרתו של ח"כ ליצמן לממשלה, לאחר שהובטח לו בעבר כי אגודת ישראל לא תיטול תפקידי שר.

"אני לא יודע אם זהו המקום לדבר על כך, אבל אני חושב שמדובר בעניין של חילול השם", פתח הרבי, וסיפר: "עוד לפני הבחירות, ותוך כדי, התחייבו בפנינו אנשים מסוימים בפוליטיקה שלא ייכנסו לממשלה, ואחרי הבחירות הם הפרו את ההבטחה הברורה".

האדמו"ר הוסיף: "לאחר הזעקה הציבורית הם כמובן עזבו את הממשלה, כאשר ראו שהם אינם מסוגלים להשפיע, אך בימים האחרונים אנו רואים שהם חזרו לממשלה וגרמו לחילול השם נורא".

"מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל אינה מתפקדת", השביע הרבי מסלאנים האשמה חריפה, "והדברים הגיעו לכדי מצב שאת הלכלוך ואת ההאשמות זורקים על חברי ה'מועצת', תוך שהפוליטיקאים הופכים אותם ל'חוכא ואיטלולא'".

ליצמן מושבע לשר השיכון (צילום: ערוץ כנסת)

האדמו"ר אף פירט: "צריכים לשאול שאלות פשוטות שאין לי עליהם עדיין תשובות: 1. מה השתנה מאז החלטת המועצת משנת תשל"ז שאסור להיכנס לממשלה ולקחת תפקיד שר? 2. איך מפלגה כמו יהדות התורה מרשה לעצמה להיות חלק מממשלה שמורדת בתורה הקדושה?".

"הרי כל הציונות קמה כדי למרוד בה' ובתורתו, ולכן אין אנו יכולים להרשות לעצמנו לקחת על כך אחריות", חרץ הרבי מסלאנים, שחתם בכך כי ראה צורך למחות על כך בחריפות.

האזינו למתקפה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר