משבר הקורונה

המגיד התריע: "110 בנות חרדיות בטיפול נפשי בגלל מייל"

הלוחם הגדול בטכנולוגיה, ממקד את מאבקו בדואר האלקטרוני. לדבריו, למעלה מ-110 בנות עוברות "טיפול נפשי" בגלל... שהשתמשו במיילים, וחושף כי בחודש "יש בין 500 ל-2,000 נושרים" (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אין זה סוד כי בתקופה הקורונה האינטרנט חדר לבתי הציבור החרדי, אך לטענת המגיד הרב מנחם שטיין, הנחשב לאחד מגדולי המגידים, שבשנים האחרונות עוסק בעיקר במאבק בטכנולוגיה, ישנה בעיה חמורה יותר והיא תיבת הדואר האלקטרוני, שנמצאת כמעט אצל כל בת סמינר.

בשיחה שמסר 'הלוחם הגדול' נגד הטכנולוגיה בציבור החרדי - הרב מנחם שטיין, לחברת העוסקת בחסימת האינטרנט ונתינת אפשרות להשתמש רק ב'אימייל', הוא הסביר על הסכנה הגדולה הטמונה בשימוש ב'מיילים'.

בפתח השיחה הוא הסביר בהרחבה, איך האינטרנט זה "השטן בכבודו ובעצמו" וכאב שלא נלחמים בו מספיק, כמו שהרב שך והאדמו"ר מגור זצ"ל, נלחמו בטלוויזיה. "הטלוויזיה חיסלה את המיזרחוניקים שכ-80 אחוזים מהם נהיו חילוניים", הסביר הרב שטיין על מה שעשתה, לדבריו, הטלוויזיה בציבור הדתי לאומי.

בדבריו, חשף הרב שטיין כי "יש בין 500 ל-2,000 נושרים כל חודש. הם לא מורידים לא כיפה ולא שטריימל. אך בפנים - הכל רקוב". לדבריו, "חלק מתופעות הנשירה הן; זלילות, אכילות, אקדמיה, טיולים, מלונות, רישיונות, כסף ונהנתנות, הכל עם שמונה בגדים של הכהן הגדול ועם חותמות של בד"צים. והם נשארים בשביל הקניידלך".

בשלב זה עבר הרב שטיין לדבר על תופעות המיילים בקרב בנות סמינרים, לדבריו, "למעלה מ-110 בנות - באלעד, בני ברק ומודיעין עילית, עוברות טיפול נפשי בגלל הטיפשות והזלזול של ההורים, שנתנו לבנות להשתמש במיילים".

"המיילים", מסביר הרב שטיין, "הפך להיות חצי אינטרנט, יחד עם הצ'אטים והקבוצות שיש שם - זה נורא, אני לא רוצה לפרט פה יותר מדי".

"כל אחד יכול להזדהות שם איך שהוא רוצה", סיפר, "יש גבר מסוים שנכנס לצ'אטים שם בשם ברכה לוין, והמשטרה אף הגיע אליו לאחר שהטריד. הוא עשה 'שמות', אצל עשרות בנות ונתן להם את החומרים המזעזעים ביותר שאפשר לעלות על הדעת".

"הבנות הללו", מוסיף הרב שטיין, "היו צריכות טיפול נפשי, לאחר כל מה שהן נחשפו במייל. וזה נהפך להיתר, זה העבודה זרה החדשה".

"אומרים לי תפסיק להיות כזה 'דוס' 'פנאט', זה סך הכל כמו דואר להעברת מסרים, אפשר לשים את אותם המסרים, גם בתיבת הדואר. אך רבותי תדעו, זה דברים מזעזעים", הוסיף, "24 שעות של סרטים חיים וכיתובים מזעזעים, זו השיטה לחסל אותנו, את אחרוני הנאמנים והנשמעים לדבר השם. מה שהטלוויזיה לא הצליחה, המחשב והמיילים הצליחו".

הרב שטיין חשף כי חמישים אחוז ממה שהוא וחבריו מטפלים, "זה על מחשבים בלי אינטרנט, כי הם מצליחים להעביר חומרים דרך דיסק און קי ועוד, והרי המחשב הוא בד"צ כי הוא מנותק מאינטרנט ואז הכל מותר. תדעו לכם זה כמו נחש וגם אברכים נופלים שמקבלים חומרים דרך גיס מקולקל וכך נהרסים בתים".

לאחר שדיבר על אברכים, הרב שטיין לא שכח גם את בחורי הישיבות. לדבריו, "אתה לא רואה איך נראים בחורי הישיבות בחתונות? הפרצופים האלו, הכיפות הקטנות והשטוחות האלו, הבלוריות המתוסרקות האלו, המכנסיים הצמודות האלו שנראים כמו גרביון, והקפיצות המוזרות הללו? כך צריכים להראות בחורי ישיבות? זו מרכבת טומאה, שחודרת מכל הבתי קולנוע שנמצאים בתוך הבתים הכי חרדיים".

הוא הוסיף ואמר כי "השטן עכשיו מטפל בחרדים, זה מתחיל כבר ממשחק ה'גיים-בוי', עולם המצלמות, גם שם יש כל מיני 'וויפים' ומערכות קליטה, כל מקום חודר אינטרנט - תדעו. "אושוויץ, טרבלינקה, ציונים והטלוויזיה, הם שליחים של השטן, המסך של המחשב יותר גרוע - זה השטן בעצמו, שנכנס לגרעין האחרון של החרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר