תיעוד חריג

רימון ההלם שנזרק על החסידים לא התפוצץ

"אם רימוני ההלם שזרקתם עלינו אינם מסוכנים, גם למג"בניק שנפל לידו אחד כזה אין ממה לחשוש", עקצו ב'תולדות אהרן' את המשטרה, שנבהלה כאשר רימון שכזה נפל לשוטר • צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
נטרול הרימון (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

תיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' מוכיח את הסכנה שישנה, גם לפי משטרת ישראל, ברימוני ההלם שמושלכים לעיתים לעבר מפגינים, כפי שאירע מוקדם יותר היום (ראשון) בהר הזיתים.

כזכור, עימות קשה פרץ לפני מספר שעות בין כוחות המשטרה לבין כשלוש מאות מחסידי תולדות אהרן, שעלו בראשות האדמו"ר לציון קברו של אביו האדמו"ר בעל ה'דברי אמונה' זצ"ל, לרגל ה'יארצייט' ה-24 שלו.

השוטרים שביקשו לפזר את ההתקהלות האסורה על פי הנחיות הקורונה, נתקלו בהתנגדות עיקשת, במהלכה לטענתם יודו לעברם אבנים, שאחת מהן פגעה בראשו של שוטר, שנפגע קלות.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', השוטרים השליכו רימוני הלם עבר החסידים, כחלק מהניסיונות לפזרם. כעת מתברר, כי אחד מהם נפל מידיו של שוטר מג"ב, ולא התפוצץ, מה שגרם לדאגה רבה.

למקום הוזעקו חבלני משטרה, שפינו את כל האזור עד שפוצצו אותו ללא גרימת נזק. עדי ראיה מ'תולדות אהרן' מספרים ל'כיכר השבת': "שאלנו את השוטרים: לפני דקה זרקתם את זה על אנשים, אז זה לא היה מסוכן?".

"אם רימוני ההלם אינם מסוכנים, גם למג"בניק שנפל לידו אחד כזה אין ממה לחשוש", סיימו ה'תולדותים' בעוקצנות.

העימות המלא (באדיבות המצלם)

מדוברות המשטרה נמסר לאחר האירוע: "במהלך טקס אזכרה שנערך בירושלים, בו נכחו מאות משתתפים, החל יידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה שהגיעו לאכוף את איסור ההתקהלות בהתאם לתקנות הקורונה. כתוצאה מכך נחבל אחד השוטרים בראשו, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים".

"בהמשך לכך פעלו כוחות המשטרה לפיזור ההתקהלות האסורה, תוך שימוש באמצעים, ונעצר חשוד בגין הפרת הסדר במקום. במתחם האזכרה הושארה כמות אנשים המותרת על פי הנחיות 'צו בריאות העם'", הוסיפו במשטרה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר