"בעיה? שיבואו אלי"

האדמו"ר מויז'ניץ בהוראה גורפת: 'לפתוח את כל החיידרים'

בדברים ברורים שהשמיע ב'טיש' סעודה שלישית, הורה האדמו"ר מויז'ניץ לחסידיו לפתוח, באופן מיידי, את כל תלמודי התורה "אם יבואו שוטרים - לא לריב, אלא להפנות אותם אלי, לרב ישראל הגר" (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: שמואל לענטשעווסקי / א בליק)

האדמו"ר מויז'ניץ, חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, יוצא הערב בהוראה חד משמעית לחסידיו ולמנהלי המוסדות, לפתוח לאלתר את תלמודי התורה, למרות סגר הקורונה

בדברים שנשא ב'טיש' בסעודה שלישית, התבטא הרבי בעניין חשיבות לימוד התורה וחינוך הילדים, ואז שאל בפליאה: מדוע מותר לשלושים אנשים לעלות ולנסוע באוטובוס, אבל להתפלל מותר רק לעשרה אנשים יחדיו?

האדמו"ר המשיך ודיבר שעכשיו זו "עת צרה ליעקב", ולאחר מכן פנה לחסידיו במילים הבאות. "הנני מורה לפתוח את כל תלמודי התורה של ויז'ניץ באופן גלוי, ואף לפרסם את הדברים מחר בעיתון הרשמי של היהדות החרדית (המודיע)".

"אם יבואו שוטרים", המשיך הרבי, "יש להפנות אותם למנהל הכללי של החיידרים, שזה אני - הרב ישראל הגר, המתגורר ברחוב תורת חיים 4 בבני ברק".

שוטרים ב'טיש' בויז'ניץ, במוצאי החג האחרון (צילום: מתוך הטוויטר של יאיר שרקי)

האדמו"ר הזהיר: "לא להיכנס לתגרה עם השוטרים, לא לצעוק עליהם 'נאצים', אלא לומר בצורה ברורה שאני אמרתי לפתוח. ולפרסם את דברי ללא שום סינון או עריכה, ומבלי חשש".

לסיום הביא הרבי דוגמא מארה"ב, ומהמצב בשכונות החרדיות שם, ואמר כי מצב התחלואה במקום הרבה יותר טוב משום שלא מפריעים לתלמודי התורה, ולא מונעים מחתנים וכלות להינשא.

"שהקדוש ברוך הוא יעזור, שנצא במהרה מהגלות", סיים האדמו"ר מויז'ניץ את דבריו החד משמעיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר