הטרגדיה המשולשת

נתניהו ניחם את משי זהב ושיתף ביקורת נגד החרדים

ראש הממשלה נתניהו פרסם ציוץ תנחומים ליו"ר זק"א, יהודה משי זהב, על הטרגדיה המשולשת, אך עשה זאת תוך שהוא משתף את הביקורת של משי זהב נגד ההנהגה החרדית (ארץ)

יהודה משי זהב (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הבוקר (ראשון) ציוץ תנחומים ליו"ר זק"א, יהודה משי זהב, על הטרגדיה המשולשת שחווה בחודש האחרון, אך עשה זאת תוך שהוא משתף את הביקורת של משי זהב עצמו, נגד ההנהגה החרדית.

"שמעתי בצער על הטרגדיה הנוראית של יהודה משי זהב שאיבד בשבוע אחד את שני הוריו - שרה זיסל והרב מנחם מנדל זכרם לברכה - זמן קצר אחרי שאיבד את אחיו משה ז"ל", כתב נתניהו בטוויטר.

הציוץ והשיתוף של נתניהו

נתניהו הוסיף: "אין מילים שיוכלו לנחם. יהודה היקר, אני שולח לך ולמשפחתך חיבוק חם ואני מבקש מכולם - הקשיבו ליהודה ושימרו על הנחיות משרד הבריאות!".

כאמור, בציוץ הניחומים, שיתף נתניהו את דברי הביקורת של משי זהב נגד ההנהגה החרדית, אותם אמר בראיון בערוץ 12, בשבוע שעבר.

בדברי הביקורת, אמר משי זהב: "ההנהגה, אנחנו במצב יותר גרוע מאלו שמכחישים את השואה, מכחישי השואה מכחישים את ההיסטוריה, אנחנו מכחישים את ההווה. הם לא רואים מה שיש בחוץ? הרי אין בית, חסידות, חצר, מגזר או בכל כניסה לבניין שאין שם מישהו שנפטר מקורונה. אלפי משפחות יושבים ובוכים וצועקים ואומרים לך לא, זה משהו אחר, וזה פוליטי".

בהלוויית האבא ז"ל (צילום: דוברות זק"א)

אמש, נערכה הלוויתו של אביו, הגאון החסיד הרב מנחם מנדל משי זהב ז''ל, בתוך ימי השבעה של אשתו מרת שרה זיסל ע"ה. מתנדבי זק"א, יחידת האופנועים ואמבולנסים של זק"א חלקו כבוד אחרון בהלוויה לאביו של יו"ר הארגון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר