פרסום ראשון

"מתנגד החיסונים" שפגע בראש הישיבה הורחק מבני ברק

הדרמה שהתחוללה ביממה החולפת בבני ברק, ועוררה זעזוע נרחב בעולם התורה, עם ביזויו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, הובילה לצו הרחקה מתחומי העיר, שהוצא לצעיר הקיצוני (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התוקף לאחר מעצרו, וראש הישיבה (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: הצעיר הקיצוני שהסתער אתמול לעבר ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, בזעקות רמות נגד החיסונים לקורונה, שוחרר היום (חמישי) על ידי המשטרה תחת תנאים מגבילים, שכוללים צו הרחקה מבני ברק.

בחקירת המשטרה עלה, כי בניגוד לחשש הראשוני, אין ראיה כי האדם התמהוני התכוין לתקוף גם פיזית את הגרי"ג אדלשטיין. בשל כך הוא לא הובא לבסוף לבית המשפט לשם הארכת מעצרו.

ל'כיכר השבת' נודע עוד, כי צעיר זה נעצר לאחרונה בירושלים, אחרי שנהג ברכב עם כריזה שקראה להגיע להפרת סדר באזור שכונת גאולה בעיר, בה הוא מסתובב רבות.

כמו כן, קיימת הערכה כי אדם מסוים המתגורר בבירה, שהינו מתנגד פעיל לחיסונים לנגיף, ועומד בקשר עם הצעיר הקיצוני, הוא ששלח אותו לבזות את ראש הישיבה.

ראש הישיבה במסירת שיעור (באדיבות המצלם)

כזכור, האירוע המדובר התרחש כאשר הגרי"ג שב לביתו שברחוב ראב"ד בבני ברק, בתום השיעור שמסר בישיבת פוניבז'; אז ניגש לעברו צעיר, סמוך למעונו, והחל לצעוק על "כפיית" חיסוני הקורונה וההצבעה בבחירות.

עדי ראיה שהיו במקום סיפרו ל'כיכר השבת': "הבחור היה אחוז טירוף, צעק בביזיון נגד ראש הישיבה, ורק בנס הצלחנו להשתלט עליו. ברגע האחרון נמנעה, בחסדי שמים, פגיעה פיזית מראש הישיבה, ולמקום הוזעקו כוחות משטרה גדולים, שהגיעו במהירות".

השוטרים אכן באו תוך דקות ספורות, וכשראש הישיבה חזר לביתו בשלום וללא פגע, התוקף נעצר ונלקח לחקירה, כפי שנמסר בהודעת הדוברות: "המשטרה פתחה היום בחקירה עם קבלת דיווח על גבר שניסה לתקוף רב סמוך לבית ברחוב ראב"ד בבני ברק. שוטרים הגיעו למקום, והבחינו בחשוד כשהוא משתולל במקום וצועק".

"שוטרי תחנת בני ברק עצרו את החשוד, והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב", הוסיפו במשטרה, אך הוא כאמור שוחרר בתנאים מגבילים.

יצוין, כי ראש הישיבה חזר עד מהרה לשגרת יומו, ואחרי משא החיזוק שנשא אמש בישיבת ארחות תורה, הערב הוא יגיע ל‌‏פתח תקווה, לביקור בהיכלי התורה בעיר, ובהמשך ימסור מדברותיו בהיכל ישיבת אור ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר