החגיגות בפורים

נוסבאום הפתיע: "מבקש סליחה מהחרדים" • צפו

בניגוד לשני עמיתיו באולפן, כתב המשטרה הוותיק, שהרבה לתקוף את הפרת הנחיות הקורונה בציבור החרדי, התחרט בשידור חי: "פורים הוכיח שהם צדקו במעשיהם". צפו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בקשת הסליחה המפתיעה (צילום: מתוך 'שש עם', חדשות 12)

כתב המשטרה של 'חדשות 12', משה נוסבאום, ביקש היום (חמישי) את סליחתם של החרדים, אותם תקף על הפרת הנחיות הקורונה לאחרונה.

בתכנית 'שש עם', פנה הכתב הוותיק למגיש עודד בן עמי ואמר: "זה לא קורה הרבה, אבל אני רוצה לבקש סליחה מכל אותם מאות ואלפי צעירים בתל אביב ובירושלים, ומכל אותם אלפי חרדים בבני ברק ובירושלים, שמתחנו עליהם ביקורת כל כך נוקבת בפורים".

"כשהם מיהרו לצאת לרחובות ולחגוג וקיימו את הטישים, נזפנו בהם, ואמרנו 'נחכה עוד שבועיים ונראה את התוצאות' - וכלום לא קרה", הודה משה נוסבאום.

לדבריו, "בדיעבד, בסופו של דבר, כשהם אמרו לנו שכאשר עושים את זה בחוץ, אין לנגיף השפעה, ביטלנו את הטיעון הזה".

יצוין, כי שני הכתבים האחרים שנכחו באולפן, ירון אברהם ועמליה דואק, מיהרו להגיב כי הם חולקים על עמיתם, בין היתר משום שהמצב הנוכחי לא קובע שלא היה מראש מה לחשוש, וכן כי היתה זו הפרת חוק.

דבריו של נוסבאום, כידוע, לא באים בחלל ריק: לא מזמן נמתחה עליו ביקורת חריפה על ידי גולשים ברשתות החברתיות, אחרי שהטיף שוב ושוב לציבור החרדי, ואף התעמת על כך עם חברו עמית סגל.

אחרי תמונות ההמונים בהלוויתו של הגר"ד סולובייצ'יק זצ"ל, אמר סגל: "אני שואל אפידמיולוגית: מה ההבדל בין ההפגנות בבלפור להלוויה היום, בשניהם אלפים וזו אותה ירושלים"? כשנוסבאום ענה: "לוויה מותר 20 והפגנה מותר אלפים", הגיב סגל: "שאלתי אפידמיולוגית; חוקית מותר גם לקפוץ מהגג..." .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר