טור אישי

הפרשה והמתנדבים // ישי לפידות

סערה גדולה מתחוללת, אבל אלפי המתנדבים של זק״א לא עוצרים לרגע ממלאכת הקודש והחסד // ישי לפידות בעקבות הפרשייה המטלטלת (טור אישי)

ישי לפידות | כיכר השבת |
ישי לפידות (צילום: חיים טויטו)

יום אחד זה יקרה. אין שום דרך לעצור זאת. אתה או את תשכבו במיטה בבית או חלילה ברחוב על הכביש, ותבינו שהשעה היעודה הגיעה, אתם משיבים את נשמתכם לבורא העולם.

לא משנה מה יהיה הלוקיישן או מה תהא הסיבה (נקווה שבשיבה טובה ובשלווה) מעלכם יעמוד איש עם ווסט זוהר של "זק"א".

בראשון בבוקר, יום לאחר פרסום הכתבה הקשה בעיתון "הארץ", נראתה קבוצת הווצאפ של מתנדבי זק"א כך: "טאגור תל אביב -קריסת מבנה, צוותים בדרך", "שתי לכודות עד צוואר בבוץ טובעני באשקלון", "רחוב דולב בשדרות, שריפה גדולה, ככל הנראה עם לכודים", "דיווח על תאונה בין שתי משאיות בכביש 5 נקבע מוות לגבר בן 31, צוות שומרון בדרך"...

לארבעת אלפי מתנדבי זק"א לא הייתה אפילו שעה קלה לעכל את הבשורה או להתאושש מהמכה הגדולה שנפלה עליהם בעקבות הפרשייה הגדולה שהתחוללה כאן השבוע, ואשר עוסקת בענייני יו"ר הארגון שפרש (שלמען ההגינות נזכיר שהסיפור שלו עדיין בגדר 'לכאורה').

32 שנים, מאות ואלפי אנשים – סתם אנשים, אנשים פשוטים – הנכונים ומסורים לצאת בכל שעה ביממה לעזור ולסייע לאלה אשר לא ישיבו להם טובה לעולם.

גשם ושלג, שמש קופחת וחום אימים – שום דבר לא יעצור מתנדב של זק"א לבוא ולתת כבוד אחרון ואמיתי לכל נפטר. בעיני ראיתי צוותים של משטרה, כיבוי ומז"פ, עומדים בפתח בית בו התגלתה גופה בת שבוע, כשהם פונים לצוות זק"א שמגיע לזירה,ואומרים: "חבר'ה, חיכינו לכם. אנחנו לא מסוגלים. לא עם הריח, לא עם המראות הקשים של איבוד צלם אנוש – הזירה כולה שלכם" ..

מעולם לא שמעתי על מתנדב שנסוג או ויתר על הזכות והמצווה האדירה. זק"א אינה מותג או חברה כלכלית. זק"א הינו ארגון חסד וקודש שכבר שלושה עשורים נמצא בכל טרגדיה או אסון שפוקד את ישראל, או את העולם. ארגון שפרץ חומות וחיבר בין כל חלקי העם.

סערה גדולה ואיומה פוקדת השבוע את אלפי המתנדבים. הפרסומים והעדויות מכווצות בטן ומחוללות סערה גדולה בנפש כולם.

אבל מתנדבי זק"א - אלה שהתמודדו עם הטרגדיות הקשות והכואבות ביותר שהתחוללו בדור הזה – לא מפסיקים לרגע את מלאכת הקודש.

אנא מכם, כשאתם עסוקים בפרשה הקשה הזו, אל נא תערבו בה את המתנדבים המסורים; אלפי אברכים, בעלי בתים, אנשי עסקים, חברי כנסת ואישי ציבור, בחורים ופנסיונרים, שבכל רגע נתון ביממה כשהמכשיר שלהם יצפצף הם יזנקו ויהיו ליד יקירכם כשאף אחד אחר לא יוכל לעזור או לסייע.דווקא השבוע, בשעה הקשה הזו ,תנו לזק"א את האמפטיה והעידוד שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר