"מי שנשאר בבית מתחייב בנפשו"

הרב מאזוז: מי שלא יצביע למפלגה חרדית, שישים סמוטריץ

"בני התורה צריכים להצביע אך ורק למפלגה חרדית, אבל אלו שהם לא בני תורה, כאלו שחושבים להצביע למפלגות אחרות, שיצביעו עבור סמוטריץ' ובן גביר", כך אמר הערב הגר"מ מאזוז (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז (צילום: עזרא טרבלסי צילום וידאו: מוסדות כסא רחמים)

ראש ישיבת כסא רחמים הגאון רבי מאיר מאזוז, נתן הכשר להצביע למפלגת 'הציונות הדתית'? בדברים שמסר הערב (מוצ"ש) הבהיר הרב, כי מי שלא בן תורה שיצביע לסמוטריץ'.

בדרשה השבועית אותה מוסר הרב, התייחס גם לנושא הבחירות השבוע ואמר: "בני התורה - צריכים להצביע אך ורק למפלגות החרדיות. אבל אלו שהם לא בני תורה, כאלו שחושבים להצביע למפלגות אחרות, שיצביעו רק למפלגת הציונות הדתית, ולא לשום מפלגה אחרת".

ראש הישיבה הבהיר: "אסור להישאר בבית, מי שנשאר בבית מתחייב בנפשו, אבל מי שחושב לא להצביע להם (לציונות הדתית) ורוצה להצביע לכל מיני מפלגות שאולי יש שם כמה אנשים שומרי שבת (סער וכדומה) ידע שזו סכנה, כי הם יתחברו עם ליברמן ועם השמאל, שהם שונאים את התורה ולכן, אנשים כאלו עדיף שיצביעו לסמטוריץ ובן-גביר שגם אנשים טובים וישרים".

הרב אף התייחס להסתה של אביגדור ליברמן נגד הציבור החרדי ואמר: "ליברמן, רוצה לזרוק את החרדים למזבלה, שמעתם דבר כזה?? אם החרדים יהיו בשלטון הם יגידו שהם רוצים לזרוק את החילונים למזבלה? מה פתאום! אפילו את הגויים לא נזרוק למזבלה, אבל ליברמן המטורף אומר כזה דבר".

"אם", הוסיף הרב מאזוז, "היה אומר לזרוק את הערבים למזבלה עוד לפני שהיה מסיים את המשפט היו שמים אותו בפח האשפה אבל ליברמן המטורף אומר את זה על החרדים אז כולם שותקים".

לסים אמר הרב, "אמנם אני לא יכול לשכנע את נטורי-קרתא שיחכו להצביע, אבל ברור שעכשיו זה תקופה ש'באו בנים עד משבר', ולכן ברור הדבר שגם חכמים שהיו אומרים בעבר שלא להצביע, עכשיו ודאי היו מודים שחייבים לצאת ולהצביע
כי כשכואב צועקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר