בשבת, בבני ברק

בן 75 התמוטט בבית הכנסת; בן 26 נחנק בסעודה

גבר בן 75 התמוטט במהלך השבת באמצע התפילה בבית הכנסת בבני ברק ופונה לאחר החייאה לבית החולים. בהמשך, גבר בן 26 נחנק במהלך הסעודה ופונה גם כן לביה"ח (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: דוברות ארגון הצלה)

גבר בן 75 התמוטט במהלך השבת האחרונה, ערב חג הפסח, באמצע התפילה בבית הכנסת בבני ברק ופונה במצב יציב לבית החולים. בהמשך, גבר בן 26 נחנק במהלך הסעודה בביתו בבני ברק, ופונה גם כן לבית החולים.

כונני הצלה הוזעקו בבוקר יום השבת בעקבות דיווח על גבר שהתמוטט ואיבד את הכרתו בבית הכנסת.

יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה רבות, שכללו מתן שוקים חשמליים, בגבר כבן 75, ולאחר שחזר להכרה הוא פונה במצב יציב בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

תורני השבת ישראל גרוניך ויוסי אילוז סיפרו: "כשהגענו לבית הכנסת הכווינו אותנו לגבר כבן 75 ששכב ללא דופק ונשימה לאחר שהתמוטט באמצע התפילה וחובש הצלה המתפלל בבית הכנסת מבצע בו פעולות החייאה.

"הצטרפנו מיידית לפעולות ההחייאה, תוך כדי חיבור דפיברילטור, אשר נתן שוק חשמלי תוך פחות משתי דקות מאז שהגבר התמוטט. עם הגעת הפראמדיקים של מד"א, ופעולות החייאה מתקדמות הוא חזר להכרה ופונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר".

בארגון הצלה מבקשים מהציבור להתפלל לרפואת ולקרוע שערי שמיים לרפואת בצלאל בן נעמי לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

זמן קצר לאחר מכן הוזעקו כוננים בעקבות דיווח על גבר שאיבד את הכרתו לאחר שנחנק במהלך הסעודה בביתו בבני ברק.

יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו כונני ארגון הצלה פעולות החייאה ממושכות בגבר כבן 26, ולאחר שחזרו הדופק והנשימה הוא פונה במצב יציב בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

תורן השבת מאיר גרינוולד סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי גבר כבן 26 שאיבד את הכרתו, לאחר שככל הנראה נחנק במהלך האכילה. יחד עם חובשים נוספים של ארגון הצלה הגרים בסמיכות התחלנו בפעולות החייאה, כאשר בהמשך לאחר פעולות החייאה מתקדמות על ידי פראמדיקים של מד"א חזרו הדופק והנשימה והוא פונה במצב יציב לבית החולים בלינסון בפתח תקווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר