אפקט בין הזמנים?

בתוך שעות ספורות, 7 תאונות דרכים בב"ב

ידי ארגוני ההצלה מלאות עבודה בימים אלו, בכמה שעות בודדות ובעיר אחת בלבד טופלו שבעה נפגעים באירועים שונים של תאונות דרכים • 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם' (חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תאונת דרכים (אילוסטרציה) (צילום: דוברות איחוד הצלה)

באירגוני ההצלה מדווחים הערב (ראשון) על עומס חריג של אירועי בטיחות בדרכים בעיר בני ברק, הכוללים נפגעים בדרגות חומרה שונות וקוראים להורים ולנהגים לשמור על עירנות וזהירות. במרבית התאונות מעורבים רוכבי אופניים או קורקינטים חשמליים ורגילים כמו גם אופנועים.

התאונות בבני ברק

בסמוך לשעה 16:42, צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני להולכת רגל שנפגעה מאופניים חשמליים ברחוב עזרא בבני ברק. הנפגעת כבת 50 פונתה באמבולנס של איחוד הצלה למרכז הרפואי בתל השומר במצב קל עד בינוני. רוכב האופניים שפגע בה לא נזקק לקבלת טיפול רפואי.

בסמוך לשעה 17:53 צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לשתי ילדות (בגילאי 4-7) שנפלו במדרגות עם בימבות עליהן נסעו בסמוך למבנה מגורים בבני ברק. השתיים פונו באמבולנס איחוד הצלה למרכז הרפואי מעייני הישועה במצב קל.

בסמוך לשעה 18:38, צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לרוכב אופנוע שנפצע קל לאחר שהתנגש בעץ ברחוב מנחם בגין פינת אבוחצירא בבני ברק.

בסמוך לשעה 19:02, צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני ופינו למרכז הרפואי מעייני הישועה רוכב אופנוע בן 28 שנפצע קל לאחר שהחליק ונחבל בדרך אם המושבות בבני ברק.

בסמוך לשעה 19:59, צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני להולך רגל שלדברי עוברי אורח נפגע מאופניים חשמליים ברחוב ירושלים בבני ברק. הנפגע כבן 70 פונה באמבולנס של איחוד הצלה למרכז הרפואי מעייני הישועה במצב קל.

בסמוך לשעה 21:10, צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לשני נפגעים קל ברחוב ירושלים בבני ברק. מדובר בתאונה עם מעורבות רכב וקורקינט חשמלי עליו נסעו שני נערים, אחד מהנערים כבן 18 שנפצע קל עד בינוני פונה באמבולנס של איחוד הצלה למרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

בסמוך לשעה 21:17, צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני ופינו למרכז הרפואי מעייני הישועה רוכב אופניים בן 17 שנפצע קל לאחר שהתנגש ברכב חונה ברחוב נחמיה בבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר