'פירות ההסתה'. צפו

עשרות חרדים הותקפו: "אלמוני עם קפוצ'ון, מרביץ ונעלם"

עדויות ההולכות ונערמות, מפניות למערכת 'כיכר השבת', חושפות תופעה מפחידה המתרחבת כל יום: אלמוני החודר לחצרות בתים ושבילים צדדיים באשדוד, ותוקף חרדים באכזריות. 'פירות ההסתה' (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התוקף נמלט, לאחר מעשה (מצלמת אבטחה)

"זה נהיה מפחיד להסתובב כחרדים, בחלק מהעיר אשדוד"; זהו המשפט החוזר ונשנה בשיחות שקיימו עם 'כיכר השבת' תושבים מהרובעים החרדים, אחרי שהם מתארים מקרי תקיפות, ההולכות ומתרבות לאחרונה.

עיקר האירועים הקשים, אותם פרסם לראשונה העיתונאי אריאל אלחרר, מתרחשים באזור רובע ג', הנחשב ל'מתחרד', כאשר אדם אלמוני חולף במהירות בסמטאות ובמקומות צדדיים ותוקף עוברי אורח ותושבים חרדים, ללא כל סיבה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי כבר הוגשו כמה וכמה תלונות בתחנת המשטרה המקומית, אך עדיין לא נמצא התוקף, למרות תיעודו במספר סרטונים שנשלפו ממצלמות אבטחה.

"זה רק בגלל חזותם החרדית של המותקפים", בטוחים התושבים. "הוא מטיל אימה בעיר, על כל חרדי, ואנחנו מזהירים אחד את השני ממכותיו האכזריות, בלפחות עשרים מקרים שונים".

אהרן זילבר, אברך שילדו נפגע, מספר: "מדובר על אדם בודד, עם קפוצ'ון ומסכה על הפנים, חזותו חילונית, והוא מגיע דווקא לרובעים חרדים, תוקף מאחור צעירים שהולכים לבדם ופותח מיד בריצה".

"הבן שלי", הוא משחזר, "הלך ביום שישי אחר הצהריים ברחוב, כשפתאום הוא חוטף מכה בעורף. הכובע שלו עף, והתוקף נעלם. במהלך השבת הבנתי שזו תופעה, שמתרחשת כבר כמה ימים, ואולי אלו שני בני אדם, מבוגר וצעיר".

תיעוד נוסף (מצלמת אבטחה)

גם בליל שבת היה אירוע דומה: בשעה מאוחרת, תקף האלמוני מספר נערים, אחרי ששאל אותם איזו שאלה, ושוב - מיד הצליח להימלט ולהיעלם. "יש מי שסיפרו שהוא גם ניסה לשלוף סכין", מעדכן עד ראיה. "כך או כך, היו אלה מכות כואבות מאוד. את כל זה הוא עושה כמעט תמיד מאחורי בניינים, בחצרות, איפה שבדרך כלל אין מצלמות אבטחה".

תושב אחר מספר: "דקה אחרי אחת התקיפות, ניסיתי לתפוס אותו, אבל ללא הצלחה. בחור קיבל ממנו כאפה לפנים, עד כדי שנזל לו דם מהפה. הוא התחנן שאלווה אותו למקום התקיפה, שם נשארו חפציו, כשהוא רועד מפחד".

"אלו מקרים מזעזעים, שמשאירים טראומה לכל החיים", מדגישים תושבים נוספים, הבטוחים: "אלו פירות ההסתה של גורמים פוליטיים ועיתונאיים נגד החרדים".

בתוך כך, גורמים בעירייה פונים כעת לציבור ומבקשים: "כל מי שנפגע או יודע פרטים נוספים על אירועי אלימות אלו, שימהר ויעדכן בכך את משטרת ישראל, החוקרת את האירועים".

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת', באשר לאחד המקרים: "מדובר בתלונה שהוגשה אתמול, ונמצאת בראשיתה. חוקרי המשטרה מבצעים מגוון פעולות חקירה, במטרה להגיע לחקר האמת ולזהות החשוד".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר