ה'מעוררים' נבוכו

"גזל שינה! תתביישו": זעמו של תושב השכונה

הרב אנשין, מהדמויות המוכרות בשכונת גאולה, לא יכל עוד לסבול את הכרוזים הקולניים של מספר חוזרים בתשובה נגד 'האינטרנט', המפריעים לשנתו • זה נגמר לא טוב. צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

תושב שכונת כאולה בירושלים, התעמת היום (שני) עם מספר בחורים מישיבה סמוכה, שמקיימים משמרות של "מעוררים" על חומרת האיסור בשימוש באינטרנט.

מזה מספר שנים שמישיבה מוכרת בשכונת בית ישראל הסמוכה, המיועדת לחוזרים בתושבה, יוצאים מדי יום תלמידים צעירים, המתריעים בקול על "פגעי הטכנולוגיה".

עם מערכת כריזה קולנית ושלטים פרובוקטיביים, עורכים הבחורים משמרות קבועות במרכז ירושלים, בדגש על כיכר השבת הסואנת.

אלא שאין להם מגבלות בהתאם לשעון: גם בשעת צהריים ישנונית, כאשר התושבים מבקשים לתפוס תנומה קלה, חודרים לחלונות בתיהם קולות היללה מבחוץ, ומטרידים את מנוחתם.

לרב אנשין - אחד מהתושבים, מהדמויות המוכרות באזור ומ"אנשי מירון" בעונה זו של השנה - נמאס. היום הוא יצא מביתו, פנה לצעירים העומדים על משמרתם, וניסה בכל דרך להפסיק את פעילותם.

בעקבות כך התפתחה במקום תגרה אלימה, ובמקום נשמעו משפטים קשים משני הכיוונים. "זה גזל שינה, תתביישו", התחנן אנשין - אך בקשתו לא נענה.

צפו בווידאו

  • תיעוד זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתיעוד נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר