צפו בתיעוד

יו"ר 'ידידים' נקלע לתאונה קשה ונפצע קל

משאית איבדה שליטה הלילה בכביש 4 ופגעה בעשרה כלי רכב; בין הנפגעים באורח קל, יו"ר 'ידידים' ישראל אלמסי, שמספר ל'כיכר': "סיטואציה מטורפת, כל אחד נזרק על השני עם הרכב" (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

נס בדרכים: בשעה 3:00 לפנות בוקר הלילה (שני) אירע ‏תאונת דרכים קשה במחלף חולות בכביש 4, לאחר שמשאית איבדה שליטה ופגעה במספר כלי רכב, כאשר אך בנס יושבי הרכבים נפגעו במצב קל.

מי שהיה מעורב בתאונה הזו, הוא ישראל אלמסי, יו"ר ארגון 'ידידים', שמסייע לאנשים שנתקעו בדרכים וכן מסייע בחילוץ ילדים ממכוניות נעולות.

"אני ובני משפחתי חזרנו מאירוע, היינו בכמה רכבים, עמדנו יחד עם 10 כלי רכב בפקק בעקבות עבודות בכביש", משחזר אלמסי בשיחה עם 'כיכר השבת', "חצי דקה אחרי שעצרנו בפקק, נקלענו לסיטואציה מטורפת, כל אחד נזרק על השני עם הרכב, נהג המשאית ככל הנראה נרדם".

הרכב בזירת התאונה

"בתאונה נפצעו כ-20 בני אדם במצב קל עד בינוני, מתוכם 8 בני משפחה שלי", הוא מספר, "בנס אנשים לא נהרגו, למרות שהרכבים התרסקו, המשאית נעצרה ממש במקביל לרכב שלי ואני סובל מכאבים וחבלות קלות".

דובר כב"ה ראשל"צ מסר כי "התקבלה הודעה במוקד 102 של מחוז מרכז, על תאונת דרכים בין מס' רב של כלי רכב בכביש 4 במחלף חולות. הצוותים הגיעו למקום והבחינו בתאונה בין עשרה כלי רכב פרטיים ומשאית כאשר ישנו לכוד במשאית. הלכוד חולץ ע"י לוחמי האש באמצעות כלי חילוץ הידראולים והועבר להמשך טיפול של מד"א".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר