תפיסת הפורצים הפלסטינים

הגנבים במודיעין עילית; "אפשר לקרוא להם מחבלים" • צפו

אנשי ארגון השומרים במודיעין עילית, שהביאו לפנות בוקר לתפיסתם של שני פורצים פלסטינים - בעת מעשה - מסבירים: "אפשר לקרוא לערבים האלו מחבלים, כי הם לא מהססים לפגוע" (חדשות, חרדים)

משה מנס | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הבוקר (שלישי), דווח כי אחרי דיווחים לארגון השומרים על פריצות סמוך לשעה 3 לפנות בוקר, הצליחו פעילי הארגון לעצור פורץ מכפר פלסטיני סמוך לראשונה מאז תחילת גל הפריצות בעיר. מאוחר יותר באיזור השעה 5 בבוקר כוחות המשטרה עצרה חשוד נוסף, לאחר שנתפס משוטט בחצר בית פרטי. הפורץ שנתפס ביד השומרים הועבר לטיפול בבית החולים לאחר שנפצע.

הסתננות הגנבים הערבים לתוך העיר החרדית מעוררת חשש רב בקרב תושבי העיר שמפעילים את ארגון השומרים, המורכב מאברכים תושבי העיר, שכאמור היה חלק משמעותי בתפיסת הפורצים שיכולים בקלות להיות גם מחבלים על רקע לאומני.

"אנחנו שמחים ומרוצים ואנחנו ממשיכים בכל הכח", אומר ל'כיכר השבת' איש ארגון השומרים, כשהוא מדגיש, "אפשר לקרוא להם ממש מחבלים, הם אמנם באים לגנוב אבל הגיעו עם גז מדמיע ויש כאלה שאומרים שראו ברשותם גם סכין".

"זה קרה לקראת 3 לפנות בוקר, האירוע מתחיל. היו פריצות כבר חודשים ואחרי כ8-9 פריצות הבנו שצריכים לעשות משהו מתוך השכונה מתוך התושבים.

לקח לנו פגישה או שניים כדי להבהיר להם את התמונה המלאה, והם ממש נרתמו לעזור מול העירייה מול כל מי שצריך. גם העירייה אפשר לומר הייתה קצת בעייתית ברצון שלה, אבל כרגע כבר בשבוע שעבר אחרי כמה שבועות יישרנו קו והעירייה נמצאת פה בכל הכח אנחנו באמת מתכוננים לקבל ציוד לשכלל את כל ההתארגנות", אומר איש הארגון.

הוא מסביר על צורת הפעילות ואומר, "אנחנו נמצאים בתצפיות וממתינים להם במקומות מוסתרים ואנחנו פה מהוואדי הזה רואים אותם נכנסים, שני ערבים רעולי פנים. נכנסים פה, לכיוון הבניינים נכנסים לתוך השכונה. מי שמזהה אותם ראשון מעדכן את כל החברים".

"חיכינו שהם יתקרבו לבניינים כדי שנוכל לאגף אותם, בינתיים מוקפצים כל שאר המתנדבים שישובים בבתים. חברה בלי נשק אנשים עם הידיים בלבד. בשעה 3 מזהים אותם בתוך חצר".

ממשטרת ישראל נמסר, כי "כוחות משטרה שעסקו בפעילות מוגברת נגד פורצים בעיר מודיעין עילית שמעו צעקות מחצר של בית" נמסר. "כוח משטרה שהתקדם למקום הבחין בחשוד פלסטיני שמסתובב בחצר ועצר אותו".

עוד נכתב בהודעת המשטרה, כי "מאוחר יותר התקבל דיווח על חשוד פלסטיני שנתפס על יד מספר תושבי העיר כוחות משטרה שהגיעו למקום זיהו את החשוד שהוא חבול ופצוע הוא נעצר והובל לטיפול בבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר