הפתעה בשיעור

צפו: הרב מאזוז קורא להחזיר תכנית רדיו לילדים שבוטלה

הגאון רבי מאיר מאזוז הפתיע את תלמידיו בשיעורו השבועי כשהפגין בקיאות בתכנית הילדים של הרב עידו וובר, ששודרה בעבר בקול ברמה, וקרא להנהלת הרדיו להחזיר אותה (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הרב מאזוז בשיעורו השבועי (צילום: מוסדות כסא רחמים)

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, הפתיע את קהל תלמידיו כאשר פתח את שיעורו השבועי בפנייה להנהלת רדיו "קול ברמה", וקרא להם להחזיר את תכניתו של הרב עידו וובר לרדיו. "יש תלמיד חכם בשם הרב עידו וובר, שאני מכיר כבר 30 שנה, ותוכנית הילדים שלו חיזקה המוני ילדים", אמר הרב מאזוז. "יש להחזיר את התוכנית".

"אני מכיר אותו מלפני שלושים שנה, כשהיינו בדרום אפריקה", סיפר הרב מזוז. "היה תלמיד חכם גדול, רבי משה וובר זצ"ל, שעבר שם ניתוח לב. גם אשתי זיכרונה לברכה עברה שם ניתוח לב באותו זמן. היא חייתה אחר-כך עשר שנים, וכך גם הרב וובר זצ"ל חי אחרי הניתוח עשר שנים. המנתח היה מומחה גדול, שמו היה ד"ר קינזלי, הוא למד אצל חלוץ רפואת הלב בעולם.

"הרב עידו שליט"א", המשיך הגר"מ מאזוז, "שמו היה ארליך, ואז הוא הוסיף את השם וובר, כיוון שנחשב כבנו של הרב משה וובר. היה נותן שיעורים בקול ברמה, משולבים במוזיקה. מתחילים מוזיקה, אחרי כמה דקות שיעורים, אחר כך מוזיקה עוד פעם, וכך הלאה, למשוך את הילדים.

"מצווה גדולה למשוך את הדור הזה. הדור הזה מתקשה ללמוד, עושים לו משלים, שמים לו מוזיקה. בצרפת היה 'תורה בוקס'. היה הרב יוסף סטרוק ז"ל שהיה חוזר בתשובה. היה מביא בחורים, אומר להם - 'בואו נשחק כדורגל'. למרות שהיה הרב הראשי של פריז, היה משחק איתם, ואז שעה תורה. זו הייתה הדרך.

"אז רבי עידו וובר שיהיה בריא עושה אותו דבר. מקרב את הצעירים לתורה. משום מה ביטלו את זה. לדעתי זה דבר חשוב של תורה. יש אנשים שאוהבים סגנון כזה, יש אנשים שאוהבים סגנון אחר, אבל כמה דקות במשך היום לילדים - כדאי, לא יהיה הפסד.

"אפילו מצאתי לו רמז בתורה: "השקו הצאן ולכו רעו". רע"ו ראשי תיבות - רבי עידו וובר", סיכם הגר"מ מאזוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר