תחילת שנה

המפכ"ל בתלמוד תורה חרדי: "יש לי עונג גדול" • צפו

המפכ"ל פתח הבוקר את שנת הלימודים החרדית בביקור בכיתה א' בתלמוד תורה בירושלים, והתקבל בכבוד ובשירה על ידי הילדים: "אני מתרגש מאוד מקבלת הפנים החמה" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
במהלך הביקור של המפכ"ל (צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי הגיע היום (שלישי) מלווה במפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הרב הראשי למשטרה, ניצב משנה, הרב רמי ברכיהו, רב מחוז ירושלים, מפקח, הרב שמעון שוקרון, רמ"ד אוכלוסיות חרדיות, רפ"ק שמעון לוי ומש"ק רמת שלמה, רס"ב עופר גיגי, לביקור בתלמוד תורה "תורה ברמה" בירושלים בראשות הרב שלמה ברסקה ובנשיאות הרב ראובן אלבז. לביקור הצטרף גם רב השכונה, הרב אריה אברהם סמדג'ה.

את המפכ"ל קיבלו תלמידי כיתה א' בשירה ובפיוט "יפה ותמה" שריגשו מאוד את הנוכחים. לאחר מכן נפגש המפכ"ל עם סגל ההוראה מהם שמע על שיתופי הפעולה עם המשטרה, התכנים החינוכיים שמעביר המש"ק השכונתי בנושא זהירות בדרכים ונושאים אחרים.

סגל ההוראה הדגיש בפני המפכ"ל את חשיבות לימוד התורה בכל עת ובכל זמן ובוודאי בימי הקורונה המאתגרים את כל החברה בישראל.

במסגרת הביקור נכנס המפכ"ל לשיעור של כיתה א', בירך את התלמידים וסיפר להם על פעילות המשטרה - בדבריו פנה המפכ"ל אל התלמידים הצעירים וביקש מהם להקפיד על שמירת כללי הזהירות מול הקורונה ואף דירבן אותם להעיר ובנימוס למי שהם רואים שאינו עוטה מסכת הגנה.

בפגישה עם סגל ההוראה אמר המפכ"ל, רנ"צ יעקב(קובי) שבתאי: "אני מתרגש מאוד מהביקור ומקבלת הפנים החמה. זה עונג גדול לראות את הזמירים הקטנים שרים וקוראים מהכתב. משטרת ישראל שמה לה את הקשר עם הקהילות החרדיות בסדר עדיפות עליון, אנו משטרה שמורכבת מכל קהילות ישראל עבור כל קהילות ישראל. חטיבת הקהילות שהקמנו לאחרונה תרכז את הפעילות המשותפת של המשטרה עם החברה החרדית במטרה לשלב זרועות ולשתף פעולה בתחומי החיים והעשייה".

"החיבור המשטרתי כפי שבא לידי ביטוי במוסד הלימודי שלכם הוא דוגמא ומודל לחיבור ולקירוב שנדרשים בין החברה החרדית למשטרה ואנחנו נמשיך ונפעל להעמקתם".

ממ"ז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן ברך ואמר: "שיתוף הפעולה של מחוז ירושלים עם המוסדות החרדים הוא שיתוף פעולה יום יומי שהולך ומתגבר. אנחנו בשיח עם כל הגורמים בחברה החרדית במטרה לשפר את שירותי המשטרה, לבנות אמון ולהטיב עם האוכלוסייה. השוטר השכונתי ברמת שלמה מכיר את כל ילדי השכונה, חלק גדול מאוד אפילו בשמם והוא מודל בעיר לחיבור המשטרה לקהילה החרדית. התושבים רואים בו חלק בלתי נפרד מהשכונה, הוא זמין לכל שאלה ובעיה".

הרב הראשי למשטרה, נצ"מ הרב רמי ברכיהו הביע בפני הילדים את התפעלותו על שליטתם ברזי הפיוטים והפציר בהם להתרכז בלימוד מעמיק של תכני תלמוד התורה, להקשיב למורים ולמנהל בית הספר ועל ידי התחזקותם בלימודים הם יהיו עמודי התווך של מדינת ישראל.

בסיום הביקור המפכ"ל שיבח את מנהל בית הספר, הרב שלמה ברסקה על המפעל החינוכי האיכותי ועל ההשקעה הרבה בחינוכם של הילדים, בדגש על תרומה למשפחה ולחברה. "החברה החרדית היא חשובה ביותר עבורנו ובבית הספר שאיליו בחרנו להגיע התחזקנו בהכרה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר