מ'דגל' לזק"א

עורך הדין מנחם מושקוביץ' מונה למחליפו של משי זהב בתפקיד יו"ר זק"א

כחצי שנה לאחר עזיבתו של יו"ר זק"א יהודה משי זהב את הארגון, היום, מונה לו מחליף שיעמוד בראשות הארגון. מדובר בעורך דין חרדי מבית שמש, שייצג בעבר גם את 'דגל התורה' (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מנחם מושקוביץ (צילום: ארכיון 'כיכר')

כחצי שנה לאחר שיהודה משי זהב התפטר מארגון זק"א, בשל החשדות שעלו נגדו, היום (ראשון) מונה עורך הדין מנחם מושקוביץ, להחליף אותו בתפקיד.

עורך הדין מושקוביץ, משמש שנים רבות כמתנדב בזק"א וכחבר בוועד המנהל, כאשר הוא מקדיש חלק נכבד מחייו לטובת הכלל בהתנדבות בארגון.

עו"ד מנחם מושקוביץ, נשוי ואב לשישה ילדים ומתגורר עם משפחתו בבית שמש. בבחרותו למד בהיכל ישיבת "כנסת חזקיהו" בכפר חסידים שם קנה תורה ויראה מרבותיו ראשי הישיבה והמשגיח הגאון רבי דב יפה.

השכלתו: מושקביץ, בעל תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

עו"ד מושקוביץ הינו בעל משרד עו"ד עצמאי המתמחה בדיני מקרקעין ותכנון ובניה, התחדשות עירונית, עמותות והקדשות, ביטוח לאומי, משפט אזרחי מסחרי. בנוסף מכהן עו"ד מושקוביץ בתפקידים שונים, בהם: יו"ר ועדת ביקורת בעמותת יד אליעזר, יו"ר (משותף) ועדת חדלות פרעון ויו"ר (משותף) ועדת החינוך בלשכת עוה"ד בישראל, בעברו שימש גם כיעוץ המשפטי של 'דגל התורה'.

מנכ"ל ארגון זק"א דובי ויסנשטרן אמר על המינוי החדש: "אני שמח ומברך על מינוי של עו"ד מנחם מושקוביץ לשמש כיו"ר הוועד המנהל של הארגון. מנחם הוא איש של עשייה שנים רבות והמינוי, ללא ספק, יצעיד אותנו קדימה, מנחם הוא איש ראוי ומקצועי אשר יעשה את מלאכתו נאמנה".

הריאיון של מושקוביץ ל'כיכר השבת'

בריאיון חג שהעניק לפני יותר משנתיים ל'כיכר השבת', סיפר מושקוביץ על דרכו המקצועית, על הלימודים האקדמאיים שלו, על החיסרון בחרדים בענף המשפט וכן על האפליה שחווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר