מגמות חדשות

סמינר 'דרכי שרה': לימודים לתואר כבר בתקופת התיכון

סמינר 'דרכי שרה' השלים את הקמת המסלולים ללימוד לתואר כבר בשלב התיכון. המסלולים עברו התלמידות יפעלו בשיתוף פעולה עם מכללת אופק, המכללה בבית וגן ו'אמן' (חרדים)

(צילום: ללא קרדיט)

סמינר 'דרכי שרה' ממשיך לקדם יוזמות חינוכיות הזוכות לשבחים של אנשי חינוך: בשבועות האחרונים, השלים הסמינר, את הקמת המסלולים ללימוד לתואר כבר בשלב התיכון. המסלולים יפעלו בשיתוף פעולה עם מכללת אופק, המכללה בבית וגן ו'אמן' – השלוחה החרדית שלבצלאל.

על פי התכנית שזכתה לשבחים הן מצד אנשי אקדמיה והן מצד אישי חינוך שהתוודעו לפרטיה, הבנות תוכלנה להתחיל ללמוד קורסים באומנות, במדעי הטבע או במדעי המחשב, כבר במהלך לימודיהן בתיכון. היוזמה תאפשר לבנות החפצות בכך, להתנסות בלימודים ברמה גבוהה בתחום דעת המעניין אותן, ואף לקצר, ולו במעט את הזמן הנדרש להשלמת התואר לאחר סיום הלימודים בתיכון. מדובר במהלך ייחודי וראשון מסוגו שנעשה במסגרת של תיכון חרדי וכאמור גורמי המקצוע במשרד, רואים במודל מסגרת ראויה לחיקוי.

בהנהלת הסמינר מקבלים תגובות חיוביות מאוד ליוזמה, גם מצד ההורים והתלמידות, שמרגישות שהן יכולות למצות את מלוא הפוטנציאל הלימודי שלהם כבר בתקופת התיכון. אישי חינוך רבים עם הסמינר נמצא בקשר מתמיד ומתייעץ אתם בכל נושא, אמרו כי מדובר במהלך חינוכי המשתלב באווירה הכללית של הסמינר, של חינוך לתורה, למידות טובות וליראת שמים באופן המושלם ביותר לצד לימודים מקצועיים ברמה גבוהה תוך מתן כלים ייחודיים לכל בת ובת להתקדם לפי כישוריהולפי קצב הלמידה הייחודי לה.

מנהלת סמינר 'דרכי שרה' הגב' הדס ניימן: החזון של 'דרכי שרה' הוא חינוך הבנות לתורה דרך ארץ ויראת שמים ומתן הזדמנות לכל בת להגשים את מלוא הפוטנציאל הגלום בה. הצלחתה של התכנית והשבחים לה היא זוכה, קשורים לעובדה שהתכנית משתלבת בחזון הכללי של הסמינר לגדל בנות המצוידות בכלים רוחניים וגשמיים הנחוצים להקמת בית נאמן בישראל'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר