בשתי ערים שונות

ילדים חרדים שרכבו על קורקינט נפצעו בינוני וקשה

בשני מקרים שונים ובערים שונות, נפצעו שני ילדים חרדים - בני 11 ו-7, באורח בינוני וקשה. הילדים רכבו על קורקינט חשמלי ומעדו • צוותי ההצלה פינו אותם לבית החולים (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מהזירה באשקלון (צילום: דוברות איחוד הצלה)

בשני מקרים שונים - ובשתי ערים שונות, נפגעו שני ילדים חרדים, לאחר שרכבו על קורקינט חשמלי ונפצעו באורח בינוני וקשה.

במקרה הראשון, צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילד בן 11 שהתנגש בעמוד עם קורקינט חשמלי עליו רכב ברחוב צה"ל בצפת.

שמעון חיים דהן חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי לזירה הילד שכב ללא הכרה ליד עמוד בגינה ציבורית כשהקורקינט החשמלי בסמוך אליו. עוברי אורח סיפרו כי הוא התנגש בעמוד כשרכב על הקורקינט בגינה הציבורית. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה למרכז הרפואי זיו במצב קשה".

המקרה השני התרחש באשקלון, כאשר כוחות ההצלה והחירום, העניקו סיוע ראשוני לילד בן 7 שהחליק כשרכב על קורקינט בחוף דלילה באשקלון.

ליאור ועקנין חובש איחוד הצלה מסר: "עוברי אורח מסרו כי הילד שרכב על קורקינט החליק בירידה ובעקבות כך התנגש בעמוד. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי ברזילי כשהוא חבול בראשו ובמצב בינוני".

בתוך כך, צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו לפני שעה קלה סיוע ראשוני לילד בן 7 - הולך רגל, שנפגע מרכב ברחוב הרב אברהם רביץ בירושלים. מצבו מוגדר קל.

התאונה בירושלים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר