סמוך לכפר חב"ד

מארב מתוכנן: חשודים גנבו רכב יוקרה ונעצרו אחר מרדף

ארבעה חשודים, חסמו את דרכו של איש עסקים חרדי - שנסע סמוך לכפר חב"ד; החשודים, הכו את בעל הרכב ונמלטו יחד עם רכב היוקרה; לאחר מרדף משטרתי - הם נלכדו (משטרה)

(צילום: לפי סעיף 27א)

בשעת ליל מאוחרת התרחשה אמש (ראשון) דרמה של ממש בכביש 1 סמוך לכפר חב"ד. איש עסקים בני ברקי ידוע נקלע למארב מתוכנן של ארבעה חשודים.

על פי עדות של אנשים שהיו בסמוך, שני חשודים, גם הם עם רכב יוקרה, עקבו במשך דקות ספורות אחר אותו איש עסקים חרדי וערכו לו מארב.

לאחר שאיש העסקים עצר - בכביש 1 סמוך למחלף חב"ד, קפצו שני החשודים מהרכב, השליכו את איש העסקים מהרכב (המשמש מדי פעם, גם להסעת חתן וכלה), הכו אותו ושדדו את הרכב ונמלטו.

ניידות משטרה שהוזמנו למקום על ידי אזרחים שהיו עדי ראייה למקרה, החלו בסריקות אחר הרכב הנמלט וכעבור זמן מה הוא אותר ונעצר ע"י שוטרים באיזור מחלף גלילות.

שני חשודים בני 50 ו-45, שהיו ברכב נעצרו לחקירה ובחיפוש ברכבם נמצא אקדח דמה. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

אירוע אחד, שתי גרסאות

יוסי, שעובד כמשגיח כשרות, סיפר ל-N12 כי הוא רכש את הרכב מבן אדם שפרסם מודעה. הם חתמו על הסכם ועשו זיכרון דברים. הוא מצדו, כך לטענתו, העביר כסף רב למוכר אך הלה לא ביצע העברת בעלות. "אתמול הרמתי אליו טלפון ואמרתי לו שאם הוא לא יעשה העברת בעלות אני אפנה לעורך דין, הוא הבטיח שעד אחר הצהריים תהיה העברת בעלות, ואז הוא עשה לי מארב בדרך. הוא והשאר עמדו עם אקדחים שלופים. צעקתי 'שוד', אבל אנשים לא הבינו מה שקורה. לא יכולתי לדבר ונפלתי, אחד השודדים עלה לרכב וברח".

לעומת זאת, עורך הדין שי לוי, המייצג את אחד החשודים, אמר ל-ynet כי "לא מדובר בחטיפת רכב או שוד מזוין כפי שטוענת המשטרה, אלא בבעלים החוקי של הרכב שמבקש לקבל אותו מידיו של נוכל אשר תכנן 'לעקוץ' את החשוד המרכזי שאותו אני מייצג". עוה"ד טען כי בידיו "ראיות חותכות והקלטות אשר מלמדות שהאדם הטוען שרוצים לחטוף אותו ולשדוד את רכבו תכנן להעביר בעלות על הקדילק לימוזינה - ללא ששילם תמורה כספית עבורה. החשודים שאותם אני מייצג הם הקורבנות - ולא ההפך. נדמה לי, שכשזהות הנתקף תהיה ידועה למערכת אכיפת החוק ועל רב מעלליו הפליליים - לא יוותר ספק בדבר חפותם של מרשיי".

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר