בשכונה החרדית

בשורה לחרדים: 3,200 יחידות דיור בנוף הגליל

בשורה טובה לתושבי הצפון החרדיים; קבינט הדיור אישר היום 50,000 יחידות דיור. בין האישורים, הוספת עוד אלפי יחידות דיור בשכונה החרדית בנוף הגליל; גפני ומקלב בירכו (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
שכונת הר יונה (צילום: ארכיון 'כיכר')

בוועדת שרים לענייני פנים, אושר היום (שני) בניית 3,200 יחידות דיור בשכונה החרדית הר יונה שבנוף הגליל (נצרת עילית לשעבר) - עבור הציבור החרדי.

ראש העיר רונן פלוט בירך על החלטת קבינט הדיור ואמר: "מדובר בדחיפה אדירה לבניה ואיכלוס בהר יונה ג שהולכת ומתעצמת והופכת לארקטיבית למשפחות צעירות מהמגזר החרדי". ראש העיר ציין כי בשכונה כיום יש את כל התשתיות הנדרשות ומבני הציבור המשמשים את כל גווני המגזר החרדי כולל מוסדות חינוך דת וציבור ומרכז מסחרי ענק שנמצא בשלבי גמר בניה ובקרוב יפתח וכן את התחבורה הציבורית הזמינה לטובת תושבי השכונה

פלוט התקשר לח"כ אורי מקלב ואמר לו: "אני רואה את הציבור החרדי כציבור רצוי בנוף הגליל. אני מתחייב כי אעשה הכל לפיתוח המקום בחינוך ובתעסוקה".

ח"כ אורי מקלב איחל לפלוט, שימשיך להיות שליח טוב לציבור בקשר חם ואוהד כפי שהיה עד כה, פעלנו במשך תקופה ארוכה לפיתוח המקום, במטרה להפוך את המקום למקום תורה וחינוך לציבור הסובל שנים רבות ממצוקת הדיור.

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני שוחח אף הוא עם פלוט, ובירך אותו על האישור. גפני הזכיר לראש העיר כי במהלך ביקורו האחרון בעיר הוא הבטיח לא לשקוט בנושא על מנת לקדם את החלטת הקבינט לטובת העיר, וההחלטה היום על אישור הבנייה היא בשורה לציבור החרדי שסובל ממצוקת דיור במשך שנים רבות.

ראש העיר הודה לח"כ גפני על מאמציו הגדולים ואמר "אני מבקש דרכך כיו"ר 'דגל התורה' להזמין את הציבור החרדי לקנות דירות, להתרחב ולהתפתח בעירנו נוף הגליל."

תושב שכונת הר יונה, מספר ל'כיכר השבת': "אנו נרגשים שלמרות הממשלה הרעה הזו, הם בכל זאת אישרו את תוספת יחידות הדיור בשכונה. אנו מחכים בקוצר רוח לתוספת הזו, שתסייע לפיתוח החרדי בנוף הגליל".

גרשון ברלין יו"ר דגל התורה בנוף הגליל, בירך על הבשורה החשובה וביקש להודות לראש העיר רונן פלוט על עמידתו התמידית לימין הציבור החרדי בעיר בכלל, ועל הירתמותו לפעול לתוספת אלפי יחידות דיור אלו, כמו כן, ביקש להודות לחברי הכנסת של דגל התורה ובראשם משה גפני על עזרתם הרבה; "קורה לציבור החרדי לבוא ולהתגורר בנוף הגליל מקום שיש בו את כל הצרכים למשפחה החרדית", אמר ברלין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר