ויכוח על רקע דתי

הבן שרצח את אביו בבית שמש: הוגשה הצהרת תובע

הצהרת תובע הוגשה נגד הבן החשוד ברצח אביו בבית שמש, לפיה, במהלך ויכוח בין הבן לאביו - על רקע אורח חייו של הבן, הלך הבן למטבח לקח סכין - ודקר את אביו למוות (אקטואליה)

זירת הרצח בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)

לפני כשבועיים, נרצח אב משפחה חרדי בשכונת רמת בית שמש ג' בבית שמש, היום (שני), הודיעו במשטרת ישראל, כי הצליחו להשלים את החקירה ואתמול הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע נגד הבן החשוד לקראת הגשת כתב אישום.

על פי החשד, הבן בן ה-17 רצח את אביו בשבת, בשעות הבוקר, כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום ובתוך זמן קצר עצרו את החשוד במעשה. במקביל צוותי הרפואה בזירה נאלצו לקבוע את מותו בתום ניסיונות החייאה במקום.

מחקירת המקרה עולה כי באותו סוף שבוע התגלע ויכוח בין החשוד לאביו על רקע אורח חייו של הבן. ביום שישי לאחר שסיים החשוד את עבודתו, הוא ביקש מאחותו שתאסוף אותו ברכבו של האב שסירב לכך.

לאחר שהחשוד הגיע לבית, פרץ ויכוח בין השניים על כך. בשעות הערב, כעס האב על הרעש שבקע מחדר ילדיו, ולמחרת בבוקר (יום שבת), התגלע בשנית ויכוח ביניהם לאחר שאב המשפחה החל לאכול מצלחת סעודת השבת של בנו, ובתגובה העיף החשוד את הצלחת לעבר הקיר.

האב ניגש אל חדר בנו והחל מחפש דבר מה. בשלב זה ניגש החשוד אל המטבח והצטייד בסכין אותה שם במכנסיו וניגש חזרה לחדרו, שם התעמת עם אביו ודקר אותו בפלג גופו העליון.

מיד לאחר המעשה, האב התמוטט והחשוד ניסה לסייע תוך שימוש במגבת לחסום את הדימום. לאחר שאחת השכנות נכנסה לדירה והחלה בפעולות עזרה ראשונה, עזב החשוד את הבית ובהמשך כאמור נעצר ע"י המשטרה בחשד לרצח.

אתמול הוגש הצהרת תובע, לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים. כמו כן מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים נוספים, עד ליום חמישי הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר