התפילין שהצילו

חסדי השם: הרב זאבי קצנלבוגן שוחרר מבית החולים

הרב זאבי קצנלבוגן, תושב הרובע היהודי, שניצל מהפיגוע הקשה בירושלים - בזכות התפילין של יד, שוחרר היום מבית החולים והודה לצוותים הרפואיים שטיפלו בו במסירות (חדשות)

הרב זאבי קצנלבוגן שוחרר מבית החולים (צילום: הדסה עין כרם)

יְשׁוּעַת ה' כְּהֶרֶף עַיִן: ניצול הפיגוע הקשה בירושלים, הרב זאבי קצנלנבוגן, שוחרר לפני שעה קלה (שני) מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

הרב קצנלבוגן, הובהל אתמול ליחידת הטראומה בהדסה עין כרם - לאחר שידו נפגעה בפיגוע, והיום כאמור הוא שוחרר לביתו לאחר שטופל במחלקה לאורתופדיה. הוא הודה בחום לצוותי הדסה שטיפלו בו ביחידת הטראומה ובאשפוז במחלקה האורתופדית, ואמר: "רק בריאות לכולם, תודה גדולה לכולכם".

כזכור, הרב קצנלבוגן, נפצע באורח קל בפיגוע הירי בירושלים, סמוך לכותל המערבי, ועל מיטתו בבית החולים, הוא סיפר את הנס הגדול שהתרחש עמו:

"אני הולך היום בבוקר מתפילת שחרית בכותל, עדיין עם טלית ותפילין, עולה לבית - אני גר בעיר העתיקה ברובע היהודי. איך שאני פונה שמאלה, אני שומע לפתע יריות, בלגן, לא ממש מבין מה קורה, מבין שיש אירוע לא יותר", סיפר קצנלבוגן. "תוך כדי, בשבריר שניה, אני מקבל כאב חזק בזרוע, ממש במקום התפילין ולוקח אחורה וחוזר לרחבת הכותל.

הרב קצנלבוגן מספר את הנס הגדול שהתרחש עמו: (צילום: המרכז הרפואי הדסה)

"וזהו, וברוך השם, מבין את הנס הגדול. בשנייה יכולתי לפספס את החיים וקיבלתי אותם במתנה. התפילין הם מול הלב, יש חיבור לאלוקים ואתה מרגיש מוגן, וברוך השם זו הייתה חוויה עוצמתית מאוד".

הוא הוסיף: "אני מאחל לכל הפצועים שתהיה רפואה שלימה ולעם שלנו שנוכל ללכת בבטחה ונוכל ללכת בנעימות ולא נדע דברים מטורפים ומי שעושה פעולות רצחניות שישלמו מחיר מלא. מי שרוצה לקחת את חיינו צריך לשלם מחיר או בידי אדם או בידי שמים".

קצנלבוגן התייחס לחיים היום-יומיים בעיר העתיקה. "לא מרגיש שיש יותר מתח", אמר. "חיים נורמלי, החיים רגילים, אנחנו שומעים שיש עניין אבל ביום יום לא חווים משהו חריג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר