"מזמור לתודה"

ניצול הפיגוע בירושלים הגיע להודות במקום הנס • צפו

"המחבל קם בבוקר בשביל להרוג בני אדם, אני קמתי בבוקר כדי להגיד תורה לקב"ה על המתנות שהוא נותן", אמר היום הרב זאבי קצלנבוגן, סמוך למקום בו ניצלו חייו • צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הרב זאבי קצנלבוגן בכותל המערבי, היום (צילום: הקרן למורשת הכותל)

חסדי שמיים: הרב זאבי קצנלבוגן, שנפצע קל בידו בפיגוע הירי בתחילת השבוע סמוך לכותל המערבי בירושלים, ושוחרר אתמול מבית החולים - הגיע היום (רביעי) להתפלל ולהודות להשם יתברך במקום הנס בכותל המערבי.

בתיעוד וידאו שהגיע ל'כיכר השבת', נראה הרב קצנלבוגן ברחבת הכותל המערבי, אומר 'מזמור לתודה' תוך שהוא מסביר את החשיבות להודות להשם יתברך על כל דבר ודבר.

"מה שאני עברתי השבוע בפיגוע עם הקליע של המפגע הרצחני, זה נס גדול", אמר הרב קצנלבוגן, "המחבל קם בבוקר בשביל להרוג בני אדם, אני קמתי בבוקר כדי להגיד תורה לקב"ה על המתנות שהוא נותן".

בהמשך דבריו שיחזר את אשר אירע בפיגוע הרצחני: "התפללתי שחרית בכותל המערבי, עליתי עם רגש של תודה וחיבור לקב"ה עם התפילין שמזכירות לנו בכל בוקר שהקב"ה אוהב אותנו, בזמן שאני עדיין איתם המפגע הרצחני ניסה לקפד את החיים שלי וחיים של אנשים אחרים, למרבה הצער הוא הצליח באופן חלקי. הכדור שהוא ירה פגע בתפילין, נכנס בתוך היד ויצא מהצד השני".

לסיום אמר: "כמה אמונה אנחנו יכולים לקבל מהחיבוק הגדול שהקב"ה נותן לנו, יש דברים כואבים ומזעזעים שקשה לעמוד בהם - אבל על דבר אחד לא ניתן שלא לשים לב, על יחס מיוחד ואוהב של הקב"ה בזמנים של צרות וגם בזמנים של שמחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר