בוועדה • צפו

שווינגר: "המרכז למקומות הקדושים עובר ביקורת יותר מכל גוף אחר"

הרב יוסי שווינגר הגיע היום לדיון בוועדה לשירותי דת לדון באופן ניהול ותפעול המקומות הקדושים ליהודים בארץ והסביר: "אני לא מכיר גוף שמבוקר כמונו א"א להגיד גם מילה טובה?!" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הרב יוסי שווינגר (צילום: ערוץ כנסת)

בועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים בכנסת, הסביר היום (שני) מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, הרב יוסף שווינגר, על הפיקוח האדוק של הגוף - בראשותו הוא עומד.

שוינגר, הגיע לדיון המיוחד, כדי לדון באופן ניהול ותפעול המקומות הקדושים ליהודים בארץ ע"י המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים: "אני לא מכיר גוף שמבוקר כל כך הרבה כמו המקומות הקדושים", פתח שווינגר את דבריו.

"אנחנו כפופים למשרד לשירותי דת ויש משרד שמנהל כנגדנו ביקורת ברמה יומיומית. אנחנו כפופים לחשבות ולאגף תקציבים ולרשות החברות הממשלתית".

עוד הוסיף שווינגר: "אנחנו גם עמותה ממשלתית כדי לגייס תרומות, אבל אנחנו חברה ממשלתית לכל דבר. מבחינת רגולציה אנחנו עוברים ביקורות יותר מכל גוף אחר במדינה. אני מביא תלוש חודשי של 7000 שקלים בחודש. למה אי אפשר כאן להגיד גם מילה טובה?".

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם, כי החל מיום חמישי הקרוב, בכוונת הנהלת קבר הרשב"י לסגור את המתחם לכניסת מבקרים. זאת לאחר שלא נמצאה חברת ביטוח המוכנה לאבטח אותה מפני נזקים העלולים להיגרם למבקרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר