הותר לפרסום

מאיר רובינשטיין הוא ראש העיר החשוד במעורבות ברצח

ראש העיר ביתר, מאיר רובינשטיין, הוא החשוד במעורבות רצח אברהם אדרי ז"ל • שופט בג"צ דחה את בקשתו לאסור את הפרסום: "חשוד במעורבות בעבירה החמורה ביותר בספר החוקים" (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רובינשטיין במעצרו (צילום: חיים גולדברג)

שופט בית המשפט העליון, יוסף אלרון, התיר הבוקר (שלישי) לפרסם כי ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, הוא ראש העיר החשוד במעורבות ברצח אברהם אדרי ז"ל, לפני למעלה משלושים שנה.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', בלשי ימ"ר ירושלים עצרו בחודש שעבר את רובינשטיין בחשד למעורבות ברצח. מעצרו הוארך מעת לעת ולפני כעשרה ימים הוא שוחרר למעצר בית.

עו"ד אריאל עטרי, סנגורו של רובינשטיין, אמר עם שחרורו: "כפי שאמרנו מהיום הראשון, הקשר של ראש העיר לרצח אדרי הוא כמו הקשר שלו לרצח ארלוזורוב. אנחנו שמחים שגם המשטרה הבינה זאת. באנו חושך לגרש - והצלחנו".

משפחת אדרי תקפה את ההחלטה לשחרר את ראש העיר לצד שחרורו של הרב אליעזר ברלנד: "משפחת אדרי מוכת תדהמה וצער נוכח אזלת ידיהם של הפרקליטות והמשטרה, אשר לא מצליחים להביא לדין את רוצחיו המתועבים של יקירנו אברהם אדרי ז"ל בשל חוק ההתיישנות".

מאיר רובינשטיין מובל להארכת מעצר

בעתירתו לבג"צ טען רובינשטיין כי החשדות המיוחסים לו עוסקים במעורבותו במעשה רצח שהתבצע שעה שהיה קטין, באופן המשליך הן על שאלת פרסום פרטיו והן על תקופות ההתיישנות שקבע המחוקק.

השופט אלרון כתב בהחלטתו כי: "איני סבור כי נגרם למבקש עיוות דין קיצוני, או כי קיימים שיקולי צדק ייחודים המצדיקים התערבות בהחלטת בית המשפט המחוזי להתיר פרסום שמו. מדובר בהחלטה מפורטת ומנומקת, שניתנה לאחר בחינת מכלול נסיבות העניין והשיקולים המתקיימים במקרה – ועל כן, אינה מצדיקה מתן רשות ערעור "בגלגול שלישי".

לדברי השופט אלרון: "המבקש חשוד במעורבות בעבירה החמורה ביותר בספר החוקים – עבירת הרצח; וכן הנזק שיגרם למשפחתו אינו חמור יותר מנזקן של משפחות אחרות בנסיבות העניין – באופן אשר בתורו, מוביל לעבר התרת פרסום פרטיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר