הפגנות הרכבת

בחור נעצר בהפגנה, התעלף ושוחרר לטיפול בבית החולים

אירוע חריג התרחש במהלך הפגנת 'פלג' מ'הפלג הירושלמי' ברחוב בר אילן בירושלים, נגד הרכבת הקלה, כאשר אחד העצורים - התעלף לפתע, והשוטרים נאלצו לשחררו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

נעצר והתעלף: אירוע חריג התרחש הערב (שלישי) במהלך הפגנת 'הפלג' של הגאון רבי צבי פרידמן מ'הפלג הירושלמי' ברחוב בר אילן בירושלים, נגד הרכבת הקלה.

תשעה מפגינים שהפרו את הסדר נעצרו על-ידי המשטרה, אלא שבאחד מהמעצרים - תוך כדי שהשוטרים גוררים את העצור אל הניידת הוא התעלף.

שוטרי מג"ב שביצעו את המעצר, התעקשו בתחילה להכניסו לניידת אך לאחר שהבחינו במצבו, מיהרו להזעיק את כוחות מד"א.

כוחות מד"א העניקו לעצור טיפול ראשוני בשטח ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים 'שערי צדק' בבירה, ובכך למעשה הוא שוחרר ממעצרו.

יצוין כי עדיין לא ברור מה הביא לעלפונו של הבחור, שנעצר בעת ששהה על הכביש כחלק מחסימת התנועה במחאה נגד הרכבת הקלה.

כפי שדווח מוקדם יותר, לראשונה מאז יצא לדרך המאבק של 'העדה החרדית' נגד מעבר 'הרכבת הקלה' בשכונות החרדיות בירושלים, הערב הצטרף פלג מ'הפלג הירושלמי', למאבק.

הגאון רבי צבי פרידמן, המנהיג את הפלג הקיצוני יותר של הפלג הירושלמי, הורה לאנשיו לצאת ולמחות נגד הרכבת הקלה. בעקבות כך, קרוב ל-200 איש יצאו לרחוב בר אילן בבירה למחות נגד הרכבת הקלה וחסמו את הצומת. במהלך המחאה, רכב נסע אל תוך המפגינים - למרות שאלו חסמו אותו, ואך בנס לא היו נפגעים באירוע.

המשטרה פעלה כדי לפתוח את ציר התנועה ועצרה תשעה מפגינים, חלקם עריקים. בנוסף, למקום הובאה המכת"זית המשטרתית, אך בניגוד להפגנות קודמות - היא השפריצה מים ולא בואש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר