פרסום ראשון

מתנגדי החיסונים מטרידים את הרב ציון כהן

הגאון הרב ציון כהן, רבה של אור יהודה, קיבל עשרות מכתבים לביתו, הקוראים לו להפסיק לעודד את הציבור להתחסן מפני נגיף הקורונה; "זה לא ירתיע אותנו", אומר הרב ל'כיכר' (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
כינוס הרבנים ב'שיבא' (צילום: מטה ההסברה החרדי, עזרא טרבלסי)

פרסום ראשון: הגאון הרב ציון כהן, רבה של העיר אור יהודה, קיבל בשבוע האחרון עשרות מכתבים לביתו, הקוראים לו להפסיק לעודד את הציבור להתחסן מפני נגיף הקורונה.

הרב ציון כהן מרבה לדבר בציבור בעד התחסנות מפני נגיף הקורונה ואף עורך כנסים בנושא. אלא שבימים האחרונים, מתנגדי החיסונים שלחו לביתו עשרות מכתבים הקוראים לו לחדול מהפצת דעתו בעד החיסונים ואף איימו עליו. בין היתר צירפו המתנגדים מכתבים של רבנים שונים שמתנגדים אף הם לחיסונים.

"החיסון נגד קורונה זה מציל חיים, צריך להבין שהרופאים לא אויבי העם, הם רוצים לטובת הציבור", אומר הרב ציון כהן בשיחה עם 'כיכר השבת', "כל מתנגדי החיסונים מדברים באוויר בלי להבין מימינם ומשמאלם איך החיסון נעשה ונוצר".

לדבריו: "מאז הכינוס לעידוד התחסנות עם גדולי הרבנים בבית החולים 'תל השומר', אני ועוד רבנים סופגים לחצים ואיומים ממתנגדי החיסונים שקוראים לנו לחדול מדעתנו בעד ההתחסנות חשוב לומר שזה לא ירתיע אותנו בכלל, אסור לתת לקול הזה של מתנגדי החיסונים להישמע כלל, אני קורא לכולם לצאת ולהתחסן ושהמגיפה תחלוף במהרה ונחזור לשגרה".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מתנגדי החיסונים החלו בשבועות האחרונים לשגר מסרים מאיימים לרבנים בולטים במגזר החרדי אשר מעודדים את הציבור להתחסן מפני נגיף הקורונה, ביניהם מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ואנשי ביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר