במליאת הכנסת

ח"כ אורי מקלב: שרים בממשלה מכחישי קורונה

"הממשלה הזו אינה עומדת בקריטריונים של מנהיג, אתם לא רחמנים, לא רואים את סבל העם ולא שומרים את הזהות היהודית", כך תקף ח"כ אורי מקלב במליאת הכנסת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

חבר הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה) ייצג אמש (שני) את סיעת יהדות התורה בדיון '40 חתימות' במליאת הכנסת. בפתח את נאומו במליאת הכנסת ותקף את הממשלה: "רק השבוע התחלנו את חומש שמות, בפרשה האחרונה ראינו מהם הכישורים הנדרשים ממנהיג, לא ביקשו כושר רטורי אלא הדוגמא האישית, 'ויאר בסיבלותם' משה רבינו הרגיש את העול של בני ישראל הוא עבד איתם בטיט ובלבנים.

"הדבר השני הוא נאמנות, 'בכל ביתי נאמן הוא'. והטבע השלישי הוא הרחמנות, שנשא את השה הצמא בידיו. והדבר האחרון הוא הזהירות, משה רבינו נלחם שעם ישראל לא התבולל בתוך מצרים".

"ואני שואל אותך ראש הממשלה", פנה ח"כ מקלב לראש הממשלה: "האם הממשלה שלך עומדת בקריטריונים הללו?!, שר אוצר שאומר לאזרחים להחליף מקצוע, מכריח את הנשים לעזוב את העבודה שלהם, זו מנהיגות שהיא רחמנית? הדוגמא השלילית של נסיעת משפחתך לחו"ל או שרי הקבינט שמגעים לקבינט הקורונה כדי לא לקבל את ההגבלות הנדרשות, שר חוץ שמתחמק לשאת באחריות, האם הדוגמא האישית לא משפיע על חוסר האימון של הציבור?, לא בכדי אנשים לא מתחסנים - אין אימון בציבור".

לדבריו: "ענווה זה לא השטח החזק של הממשלה הזו, אמרת 'אני אמגר, אני אנצח את הקורונה', ענווה זה דבר חשוב מאוד ונצריך למנהיג. - הפגיעה בזהות היהודית היא קריטית, פתיחת שערי היהדות לחצי מיליון איש שלא רוצים להיות יהודים, הם רוצים לחגוג בעוד יומים את חגם הנוצרי רח"ל. הם רק רוצים את ההטבות. זה נקרא חוסן של העם היהודי? אין לכם משילוץ ואין לכם את הזכות האישית לכהן".

ח"כ מקלב סיכם את נאומו בקריאה לראש הממשלה "להתנצל בפני מאות הנחקרים שלא לצורך כאשר חזרו לפני מספר חודשים מאומן שעה שמבקר המדינה קבע כי החקירה נפתחה שלא לצורך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר