אחרי הוונדליזם

בשלוש לפנות בוקר: פשיטה משטרתית על בתים במאה שערים

כבר כמה ימים שחנות סלולר שנפגעה באזור כיכר השבת לא פעילה. כוחות משטרה רבים פשטו הלילה על מספר בתים בשוק מאה שערים ובית ישראל. אלא שהחשודים כנראה לא היו בבית • תושב השכונה ל'כיכר': "ילדים נפגעים" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
שוטרים במאה שערים. אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מאבק הקיצונים על חנויות הסלולר: כוחות משטרה ויס"מ גדולים פשטו הלילה (בין ראשון לשני), באזור השעה שלוש לפנות בוקר, על מספר בתים בשוק מאה שערים ובית ישראל, בניסיון לעצור חשודים במעשי הוונדליזם כנגד חנויות הסלולר באזור, שלטענת מפגינים אינה מחזיקה בתעודת כשרות מסוימת. החשודים ככל הנראה לא נכחו בבית.

"אני לא יודע מה עשו לחנות טלפונים", אומר תושב מאה שערים הבוקר ל'כיכר השבת', "אבל הילדים שלי לא עשו את זה. המשטרה נכנסת לפה עם כוחות משטרה בלילה ובכלל לא מנסה להזמין את החשודים לחקירה, ישר מעצרים. הילדים שלנו נפגעים מהפשיטות האלה".

ניסיון המעצרים מגיע, כאמור, ברגע מעשי ההרס כנגד חנויות הסלולר. בימים האחרונים הותקפה חנות סלולר סמוך לכיכר השבת בירושלים. כמה עשרות מפגינים הגיעו לחנות, התיזו גז פלפל, ניפצו את הדלת - והתיזו חומר מצחין. כל זאת בטענה כי החנות פועלת ללא כשרות.

כמה ימים קודם לכן הגיע גבר רעול פנים והתיז חומר הגורם לריח של דגים מסריחים לעבר החנות. מאז בימים האחרונים החנות לא פועלת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר