"מעלות יעל"

במעונו של נשיא המועצת הגר"ש כהן הוקם הסמינר החדש

בהוראת נשיא המועצת הוכרז על הקמת סמינר חדש בבני ברק • סמינר "מעלות יעל" ע"ש ולזכרה של אשת חבר הרבנית יעל כהן ע"ה • הגר"ש כהן בכינוס: "זוממים לעקור את התורה" (חרדים)

(צילום: יוסי רוזנבוים ושמואל דריי)

במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגר"ש כהן נערך אמש (שני) כנס יסוד להקמת סמינר בית יעקב "מעלות יעל" בבני ברק על שמה ולזכרה של הרבנית יעל כהן ע"ה אשת חבר לראש הישיבה.

במעמד נטלו חלק גדולי ראשי הישיבות הגאון הרב אברהם סאלים ראש ישיבת מאור התורה; הגאון הרב בן ציון אטון ראש ישיבת ראשית חכמה; הגאון הרב שמואל יונה ראש מוסדות מעלות קדושים; הגאון הרב יעקב כהן ר"י נזר התלמוד; והמנהל הרוחני של הסמינר הגאון הרב יחיאל יונה.

בממד הוכרז על הקמתו של הסמינר הנושא את שמה של הרבנית ע"ה אשר יעמוד תחת נשיאותו של נשיא המועצת ובהכוונת הגאון הרב מסעוד בן שמעון ראש ישיבת אור אליצור ורבה של בני ברק.

בדברים שנשא הגר"ש כהן במעמד הוא ציין כי זהו יום שמחה על הקמת סמינר אשר בו יגדלו בדרך התורה והיראה מתוך צניעות וקדושה. בדבריו ציין הגר"ש את הרוח הנושבת היום ברחובותינו, לצערנו, כאשר רוחות זרות מנסות להיכנס בתוככי ביתנו וב"ה כשמקימים סמינר בהשקפה ובדרך הנכונה על מנת לגדל דורות של בנות צדיקות אשר כל שאיפתם הוא להקים בית של תורה עם אברכים יראי שמיים, זהו יום של שמחה.

בדבריו התחייס נשיא המועצת למצב ואמר כי "בזמן שרוצים לעקור את התורה, התשובה שלנו זה ריבוי התורה, כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

בתוך כך, לאחר הכינוס ההיסטורי במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, בעיר בני ברק נערך אמש מעמד פתיחת הסמינר "מעלות יעל" בראשות גדולי ישראל ורבני הקהילות ובהשתתפות הגר"ש בעדני חבר מועצת חכמי התורה; הגר"מ בן שמעון ר"י אור אליצור ורבה של בני ברק; הגר"פ קורח ראש קהילת שערי ההלכה; הגר"צ פדידה ראש מוסדות אור גאון; הגר"ש יונה ראש מוסדות מעלות קדושים, הגר"ש לוי רבה של שכונת רמת אהרון ועוד עשרות רבני קהילות בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר