שוחרר למעצר בית

נהג אוטובוס דרס בטעות נוסע חרדי אחרי שרבו

אדם בן 49 נפצע אתמול בינוני מדריסת אוטובוס לאחר שנהג האוטובוס זרק אותו מהאוטובוס, ודרס אותו לאחר ששכח לבלום את האוטובוס כראוי. הנהג שוחרר למעצר בית (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

נהג האוטובוס שדרס בשגגה אתמול (חמישי) נוסע בביתר עילית, שוחרר למעצר בית. על פי החשד, נהג האוטובוס רב עם נוסע, חטף הנהג את מכשיר הסלולרי שלו ולאחר עימות קצר הנוסע ירד מהאוטובוס. הנהג החליט להמשיך ורדף אחריו חבט בו והפיל אותו.

כעבור זמן קצר, התדרדר האוטובוס על הנוסע, זאת ככל הנראה בשל בלימה לא נכונה של נהג האוטובוס. הנוסע פונה לבית החולים במצב בינוני.

בדיון בבית משפט השלום בירושלים הבוקר, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של הנהג בחמישה ימים אבל בית המשפט שחרר אותו בתנאים מגבילים למעצר בית.

במהלך הדיון אמרה נציגת המשטרה שהחשוד, נהג אוטובוס, במהלך ויכוח עם נוסע באוטובוס חטף לנוסע את הטלפון שלו, ולאחר עימות קצר ביניהם הנוסע ירד מהאוטובוס, החשוד רדף אחריו, חבט בו והפיל אותו. לאחר מכן האוטובוס שכנראה לא נבלם כראוי, הדרדר על הקורבן, עלה עליו ופצע אותו באורח בינוני, הקורבן פנה לטיפול.

בתגובה לדברי נציגת המשטרה אמר עורך דינו של הנהג כי הנהג בסך הכל הגן על עצמו ועל הנוסעים באוטובוס, כשביקש מהנוסע לשים מסיכה ולהתנהג בהתאם להוראות והותקף.

השופט שחרר את החשוד למעצר בית וכתב שקיים חשד סביר לכך שהמשיב (הנהג) תקף אחר ולא יכולה להיות על כך מחלוקת, כעולה גם מסרטון.

עוד אמר השופט כי בהמשך, האוטובוס בו נהג המשיב הדרדר, וככל הנראה מדובר בשגגה, ועלה למרבה הצער על הנפגע. הסרטון תומך בחלקו גם בגרסת המשיב, לפיה, גם המתלונן נקט בפעולות מסוימות, ואולם אין כמובן כדי להצדיק את האירוע כפי שהיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר