לקראת כתב אישום

האזנות הובילו לחומרי חקירה חדשים נגד איראם, מעצרו הוארך

מעצרו של הקיצוני, שלפי החשד ביצע שורת מעשים פליליים ואף שלח לכאורה שכיר שיגזוז את זקנו של חבר הכנסת פרוש, הוארך בארבעה ימים נוספים • הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום • המשטרה: הצטברו חומרי חקירה רבים בעקבות האזנות (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
משה איראם (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

רגע לפני כתב אישום, המשטרה הגישה הבוקר (ראשון) הצהרת תובע כנגד החשוד הקיצוני משה איראם מירושלים, שנעצר כזכור לפני כשבועיים. מעצרו הוארך בארבעה ימים נוספים ולאחריהם צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

המשטרה ביקשה הארכת מעצר של חמישה ימים, אך כאמור, השופט אישר רק ארבעה. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי היא זקוקה להארכת מעצר זו מכיוון שהצטברו חומרי חקירה חדשים רבים, בעקבות ההאזנות. זוהי הארכת המעצר הרביעית של החשוד.

בהמשך ולאחר סיום הדיון, הודיעה המשטרה כי השלימה את חקירתו של החשוד וכי הפרשה כולה פוענחה, במשטרה ציינו כי: "מדובר בחקירה מורכבת שבה הושקעו מאמצים ומשאבים משטרתיים רבים במטרה להגיע לחקר האמת ולפענחה. המעשים שתוארו הם פסולים וחמורים, בפרט כשאלו כוונו כלפי אישים בכירים בציבור החרדי במטרה להטיל עליהם מורא ולפגוע בהם פיזית. נמשיך לפעול נגד כל מעשה אלימות ובריונות ולמצות את הדין עם המעורבים".

כזכור, הקיצוני משה איראם נעצר לפני כשבועיים בחשד לשורה של מעשים פליליים. על פי החשד הוא ניהל רשת שנקטה בצעדים קשים כנגד מי שפעל בניגוד למטרותיה ואף ניסה להוציא לפועל רצח. בין החשדות נגדו נטען כי לכאורה שכר צעיר על מנת שילך לגזוז את זקנו של חבר הכנסת מאיר פרוש.

בנוסף, על פי החשד שכר צעירים נוספים בתשלום על מנת שיגזזו את זקנם של רבנים מפורסמים, כמו כן, על פי החשד שלח מכתבי אזהרה קשים לבתי הרבנים וביצע פעולות פליליות נוספות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר